Hei Forum

Er det noen på Forum som har tydelige bilder av France3? Kan du legge dem ut her, eller sende meg: brochma@online.no , vær så snill?

Jeg har bestemt meg

, når "Gassen", 1986 Special, igjen duver på asfalten har han fått nye, maritime "fjær" i form av å bli France 3-replika. På følgende nettadresse:
http://aebergon.club.fr/Citroen/page_Citroen_2cv_France_3.htm er bildene for lite skarpe til å kunne skille ut båten på baklokket, eller hva slags type grill det skal være. Jeg har akkurat gitt bort en "kromgrill". Jeg håper at det IKKE skal være det på France3

.
Jeg har bestillt både nytt tak og "klistrepynt" Seilbåtfiguren som skal være på baklokket, følger IKKE med i kitet. Den må jeg få laget i tillegg tror jeg (Otto, kan du slikt?). Kanskje jeg bør se meg om etter et skipsratt å henge på baklokket? Hva med et kompass i natthus i cockpiten? Matter med ankermotiver synes innen rekkevidde. Hva med en havfrue i baksetet? En anker-tattis på en tynn og bleik underarm blir vel det neste.
(Har du hørt den om en gammel sjømann som havnet på hospitalet? En eldre sykepleierske nevnte rødmende for sin 30år yngre, tiltrekkende, kvinnelige kollega at da hun vasket sjømannen nedentil, oppdaget hun at det var tatoert "Adam" på organet hans. "Neida", svarte kollegaen, "... det står Amsterdam".) Så meget for lesekunnskapene hos den eldre garde, sier nå jeg

. Søknad om retur av skolepenger burde være obligatorisk, nesten på blå resept.
Er veldig spent på respons, om ikke på "historien".
inge