Vindusviskerbryter til vindusvisker med to hastigheter

Startet av SøsterPer, torsdag 03 aug 2023 @ 15:35:28

« forrige - neste »

SøsterPer

Nermerer seg sluttføring av dette prosjeketet: https://www.instagram.com/2cv_ue67104/ men mangler 4 polet bryter til vindusvisker med to hastigheter. etter mye frustrasjon og feilsøking har jeg funnet ut at denne var årsak til kortsluttning og hodebry. Har noen en liggende er det håp om EU godkjenning og skilter snart. (Skulle gjerne hatt en en dashbord lampe med grønnt glass og en tåkelysbryter også selv om detter ikke er kritisk i forhold til EU godkjenning

PerI

Jeg kombinerte en vindusviskermotor (ny type fra 80-tallet) til 70-talls 2cv med gammel type bryter med 3 tilkoblinger. Brukte flere standard rele til dette. Har trikset det til med en ekstra bryter som slår av eller på selvparkering, for det var der min ellers kortsluttet. Grunnen til at jeg ville ha den ekstra bryteren som er skjult er at det klikker godt i releer når dette systemet er aktivt, men hvis jeg dropper parkeringa så er ikke lyden sjenerende. Kan ta en kikk under dashboardet mitt og se hvordan jeg i sin tid koblet dette hvis det er interessant å gjøre noe tilsvarende.

(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III