Jepp.
Da er det bare å støtte opp under påstanden om at Bøhm auto, er til å stole på.
Hadde smykket inne for å bytte bremseskiver, klosser, stift og kondensator, justering av ventiler, sjekk av gir (tregt) samt at de tok en ekstra titt i forhold til ramme og rust.
Fikk en prisantydning på forhånd, etter at alt var utført, ble det penger igjen, det står det respekt av
Pluss for at de ringte meg og informerte underveis.....giret var det ikke noe galt med, men det har blitt benyttet smøremiddel på girspaken, og dermed er pakningene ødelagt....det er det jeg som har gjordt , helt på egen hånd:

Herren i verkstedmottaket beklaget at de ikke fikk byttet denne delen, da den ikke var i sortimentet til Citroen lenger.
Pluss for at de også har en liten , men meget hyggelig nybilavdeling, selgeren her var imøtekommende til tross for at jeg kommer i slitte sko.....og møkkete arbeidstøy.
Det holdt på å koste meg over 300.000, den nye Berlingoen er kjempe fin, og lett og bli glad i.
Eneste minus var en rød Special som stod på tomta med rammebrudd, det så ikke godt ut.......men jeg tror ikke smykket mitt har fått varige men etter dette synet.
Smyket skal inn til EU- kontroll mai neste år ,så da er det greit at alt (det meste) er i orden når vi kjører ut fra "dvale" i april/mai 2009.
Thomas