Da var en drøy ukes tur gjennomført, og er fornøyd med det meste av opplevelser. Arrangøren hadde nok ikke helt skjønt hvor mange som kom, så alt var jo ikke helt på stell med logistikken. Men vi som var i den norske leiren hadde en kjempeflott plass inne på campen med passe avstand til alle serverdigheter.
For egen del ble det ikke så mye delekjøp, men desto mer verktøykjøp. Ami Super-deler var det lite av, hvis jeg ville hatt en forstilling var det faktisk mulig å få tak i, men det er ikke det jeg for tida trenger. Og det var en veldig sosial gjeng å være sammen med, så takk til alle som var med på treffet

Turen ned via Formel 1 på Nürburgring gikk problemfritt bortsett fra at vifta løsna i fart i Østfold med medfølgende slutt på lading. Heldigvis var det bare å skru vifta til igjen. For dem som husker forrige verdenstreff, så fikk jeg trøbbel med lading i Østfold sist også, så noe må det være i det fylket når jeg kjører 2cv der

Hjemturen gikk helt fint til og med midten av Danmark, da punkterte jeg på motorveien på et bakhjul. Antar at det må ha lekt ut luft av slangen. Reservehjulet var det heldigvis luft i, men jeg kjørte forsiktig siste biten. Siden jeg hadde god tid fordi jeg kjørte 14 timer/1100 km dagen før, tok jeg turen via Nordvestkysten av Danmark. Rundt Løkken fikk jeg en lite hyggelig opplevelse, jeg må ha overvurdert hvor sliten jeg var av kjøring. Kom ikke over i motsatt kjørefelt, men det var likevel en så ekkel opplevelse at jeg ikke kommer til å kjøre så lange kjørestrekk igjen. Neste gang får jeg enten legge inn litt mer slakk på langturene, eller finne alternative måter å reise på.
Som en avslutning på turen, la jeg inn litt strandkjøring før ferga gikk fra Hirtshals til Kristiansand. Det var gøy med 2cv