Touareg trail har også en
egen nettside. Trailen holder på nå, fra 1.-30 november.
Hoppet kommenteres i et innlegg på bloggen. Ved hjelp av google-translate får jeg oversatt den fra nederlandsk. (Altså gikk det bra med fyren som kjørte, men bilen måtte mekkes "litt" på i etterkant..)
Plasseringen av leiren er egentlig bare vakre sanddyner mot en fast vegg av en 25 meter høy.
Det tar ikke lang tid for 4 × 4 skal begynne å spille med de Filosofi av Dune, en 2pk som kan?
Frank, den hoofdmekanieker, gir eksempel på Ward med geit og Nic og evne til å overvinne sandbanke. (ved ankomst i leiren Jeg er direkte i telt nylig fra sola sprengning med hodepine, trolig drukket for lite i løpet av dagen i kapriolen med 4 x 4 er ingenting jeg har sett, bare sitt forsøk Frank Jeg så, og jeg fant det en utfordring til våre 650cc om å få den hastigheten han gjorde, den sandbanke var virkelig løs sand, i strekningen kjøres, var det fortsatt en løs brikke som vil få ned hastigheten , Men hun var så mye for høyt, jeg trodde i skråningen og løs sand ville tregere nok så ikke ...) Vil det også kan Dymoduck? Seppe en utfordring som ikke kan dra.
Med en anstendig oppkjøringen til stormen han fløy sandbanke og sandbanke, men så ... ...
Normalt trenger du på toppen av Dune samt reflektere ellers kjører full av feil-og hastigheten på Seppe Avtalen ble for høy, totalt feil.
Seppe som virkelig tør ikke fly her tok sin første flyr timene, og likevel som en pilot.
Den geit ble på toppen av Dune, som det ble filmet og fløy 4-5-meter høy gjennom luften i mer enn 20 meter til land.
En spektakulær flytur fall ikke gjøre det igjen!
En enorm lettelse at noen få sekunder senere døren åpen og gikk av seppe unharmed.
Bilen var imidlertid en helt annen sak, har noensinne laget en 2pk ubrutt egg skal transporteres, men absolutt ikke å fly.
Den første inntrykk var åpenbart at Dymoduck Totaltap ville forbli bak i ørkenen, men både teknisk assistanse og, faktisk, Bart, og Gene Bekke av Heist Bokkerijders fant dette en utfordring å Dymo morgen tilbake i starten til å få.
Skadefrekvensen kort oppsummert:
* Chassis foldes
* Cantileverstorage rett til å ødelegge
* Motor Aid skrukket
* Hjuloppheng venstre i frut
* Bare ett dekk og felg brutt
* Bensin filter i tanken for å drepe
I mellomtiden, Frank hadde hoofdmekanieker under avspilling og returnere til leiren av anda Ward og Nic likt plassert på siden slik at hele kroppen av krøllete kom tilbake. Ingen i leiren fortsatt tror at neste dag 24 biler på start ville være, bortsett fra for mecanicians.
Fram til 03.30 om morgenen var det fungerer, sveiset og falsifisert med menn og strøm til bilene for å komme i hva som har fungert bra. Så en kort natt, fordi 2 timer senere, den horn av Gert til vår generasjon.
Alt i alt var det absolutt spektakulært, men heldigvis var det akkurat som i eventyr, en lykkelig slutt.