Hovedmeny

Nyfrelst

Startet av Hattebrem, torsdag 07 aug 2014 @ 07:23:13

« forrige - neste »

Hattebrem

Jeg "oppdaget" til min store forundring 2cv i går. Har altid visst om bilen men ikke sett to ganger på de før i går, da var jeg på besøk hos en kompis som hadde kjøpt en og jeg satt meg inn bare for å sjekke plassen. Han gikk å hentet nøkkelen og ba meg ta en tur, det tok ikke mange metrene før jeg var solgt.

Neste skritt er selvfølgelig å kjøpe en selv og vanligvis hopper jeg på det første og beste men skjønner at det ikke alltid er like lurt. Spør derfor her om noen har noe fornuftig å selge, evt noe å si om de som ligger på finn for øyeblikket, er ikke veldig lysten på rammebytte men ellers trenger det ikke være utstillingsbil.

Tom


bonnevie

Hei, Jeg har en 86 mod. 2CV Charleston.  Kunn ca. 25.000 km. Orginal og strøken.  Vurderer å selge grunnet planer om en Traction Avant.  Send meg en mail på: hans.pettter.bonnevie.lund@jotun.no

hwibye

Jeg har en 1966 nmod nyrestaurert 18 HK 2CV grå-  Dette er svært lik den originale 2CV men er for spesielt interesserte.  Ramma er sandblåst og lakket  samt forstarket på det kritiske punkt - skjønt ramma på biler før 1980 ikke er et kritisk punkt.