Personlige bilskilt

Startet av PerI, mandag 12 jun 2017 @ 11:01:07

« forrige - neste »

PerI

Fra torsdag blir det mulig å bestille og betale for å få sitt personlige bilskilt som kan brukes lovlig på bilen din!

http://www.vegvesen.no/om+statens+vegvesen/presse/nyheter/nasjonalt/15.juni-kan-du-soke-om-personlige-bilskilt

Lurer på hvilke kombinasjoner man kan tenkes å sette på 2cv..

F.eks 2cv, Dolly, Spot, Special eller kanskje mer personlige ord og uttrykk.

Man må ha 2-7 tegn, og ikke varemerkebeskyttede ord. Så kanskje noen av de jeg foreslo ikke går, men det vet man vel ikke før man har prøvd :)


(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

nils-fredrik

Kan bli mye kreativ bruk av tall for bokstaver og omvendt når skiltet du egentlig ville ha er tatt :-) Hadde radioamatørkallesignalet mitt som bilskilt et år jeg bodde i USA og tok med skiltet hjem, men det kan jeg nok ikke sette på Doffen... Litt tøft med bilens navn, da DOFFEN, TUTTEN, CHARLY...

Personlig syntes jeg det er litt dyrt, det er sikkert mest fordi jeg er blitt en gammel gnier  ;D men hvem vet hva man bruker feriepengene til en gang i framtida.

Kan jo gi beskjed til bilen bak nå; IKKETUT - SORRY - SMIL
1986 2CV6 Special Dolly-lakkert grønn og hvit, "Doffen" (april 2017, første 2CV)