Klips for lukking av kallesje .

Startet av hwibye, søndag 27 aug 2017 @ 06:44:17

« forrige - neste »

hwibye

Jg er iferd med å avslutte restaurering av en 2CV  Stort sett har jeg alt av deler etter å ha hugget minst 6 stk 80 talls 2CV, men mangle de to kliipsene som holder kallesjen lukket i front og er skrudd fast på karroseriet sammen med sol skjermene. Har noen tilfeldigvis disse for salg ?  Det rare er at jeg har 3 øyler !  Vet noen om de muligens  finnes å få kjøpt nye ?

citro1cx

Sitat fra: hwibye på søndag 27 aug 2017 @ 06:44:17
Jg er iferd med å avslutte restaurering av en 2CV  Stort sett har jeg alt av deler etter å ha hugget minst 6 stk 80 talls 2CV, men mangle de to kliipsene som holder kallesjen lukket i front og er skrudd fast på karroseriet sammen med sol skjermene. Har noen tilfeldigvis disse for salg ?  Det rare er at jeg har 3 øyler !  Vet noen om de muligens  finnes å få kjøpt nye ?
har desverre ingen å selge deg,men Franzosen har. https://www.franzose.de/en/Citroen-2CV/Alle/Dach-Rolldaecher/ANR17091/
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

EirikJ

#2
Torben i Danmark har. Han sendte meg et par som hadde likt utseende som de originale. De på bildet til Franzose ser ikke bra ut, syns jeg.
Citroënnlig hilsen Eirik

hwibye

Takk for glimrende hjelp !  Jeg var engstelig dette ikke ar kurante reservedeler.