Adressetull med Citrophile nr 3

Startet av Jan Erik Johansen, lørdag 10 feb 2007 @ 16:54:14

« forrige - neste »

Jan Erik Johansen

Undertegnede har klart å oversende adresseliste hvor matchen mellom navn og adresse er feil.  Får du/dere Citrophile i postkassa med feil navn på, må dere beholde dette. De som ikke har mottatt Citrophile i det hele tatt i løpet av neste uke, må gi meg beskjed på jej@norway.online.no eller på tekstmelding til 932 36 204.  Så får vi se om vi får ordnet opp i dette.  Beklager.

Jan Erik Johansen
medlemsregisterfører

Morten

Nå ligger nevnte utgave ute på nettet for nedlasting. Linken finner du i innlegget Citrophile 01/07, som ligger i forumkategorien Klubbinfo. For å få tilgang til denne må du være logget inn på forumet.

EDIT: ...ooog send meg en mail eller PM hvis du har problemer med å finne fram :)
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

André

Ser jo grei ut som pdf fil, men er det mulig å få tilsent papir-utgave også?
mvh André....kjører 2CV i Bergen

Max Wiggo

Papirutgave kommer. Pdf'n er en midlertidig løsning mens Posten returnerer de feiladresserte bladene og til klubben sender de ut igjen med riktig adresse. Vi håper at det går fort.
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

Alx

Ser fra forsiden at dere vil at alle melder fra om man har fått Citrophile eller ikke.

Jeg har i hvertfall fått i det posten. (Det er en av de få tingene posten faktisk har klart å levere til meg etter at de har kranglet til leveringen min i et halvt år nå.)
Men jeg er da medlem i Østfoldklubben. Det har kanskje ikke vært de samme problemene med oss?
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2022 ëC4 Shine
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
1975 Ami Super Berline

dg

Til Alx;

Nei, Østfold-klubben er ikke berørt av dette. Det er adressefeil i listen til Norsk 2CV klubb.


dg