Nå er filmen ferdig ( 2CV 60 År)

Startet av 2CV Filmern, onsdag 22 okt 2008 @ 00:34:36

« forrige - neste »

2CV Filmern

Hei alle sammen nå har jeg endelig blitt ferdig med DVD av 2CV 60 år feiringen ,, ja ja det tok litt tid men bedre sent en aldri. ;)

Hvis dere ønsker en DVD så er det bare og sende en mail så ordener vi det derifra, begyner og sende ut eksemlarer i løpet av uke 26.

Prisen er 150 kr inkl cover og frakt.



Vennlig hilsen Lars Espen Nyrén
Lenok@vikenfiber.no
41305445


eilert

Hei Lars Espen!

Gleder meg veldig! At filrmedigering tar tid er jo ingen nyhet, så godt jobbet!
Og smakebiten vi fikk på Årvoll sist ga jo ikke mindre grunn til å vente i spenning!

-Erlend;
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

2CV Filmern

he he sant så sant  redigering tar tid ,, vil gjerne legge til at jeg kan skaffe data ting deler maskiner etc  VELDIG billig og ordner det meste innen data det er bare og si i fra så skal jeg sikkert ordne data problemene til en veldig hyggelig pris.

har også en henger jeg leier ut tar 1500 kg med boggie ellers er jeg en sjåfør med førerekorklasser :ABCEMST så hvis noen trenger tungtransport så kan jeg være behjelpelig med det også .

Semi og bergningsbil er spesial felt, har også gode rabatter på lifter "stigebiler" vanlige lifter,  hvis dere skal opp i  høyden, kappe tre, husmaling etc.

Men hvis dere trenger Data hjelp er det først og fremst dettet jeg satser på.

veldig hyggelig og bli kjent med dere .. skal jeg kjøpe meg en  deux chevaux, he he eller ????? får litt lyst må inrømme det frrrrr frrr frrrrrrhhhh her kommer jeg ha ha ah ah