Hovedmeny

Ut av dvalen

Startet av André, lørdag 13 mar 2010 @ 18:00:44

« forrige - neste »

André

Startet opp og kjørte ut av garasjen i dag  :)

Ikke vært i gang siden 27 Oktober...det er litt i lengste laget...
mvh André....kjører 2CV i Bergen

Max Wiggo

Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

André

Det er bare en enkel 84 Special...men jeg er glad i bilen og steller fint med den  ;D
mvh André....kjører 2CV i Bergen

Thomas

Grattis.
Her i Oslo venter vi på våren, og snart er det vår tur...også  ;D ;D ;D
mvh
Thomas ???
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

2EL (Klara)

Masse vår i Oslo hvis man ser godt rundt seg. Det har kommet litt bar asfalt foran garsjen min, og Klara har fått litt sol under skjemene 8)
1 stk 2CV6 1984 mod Elektrisk 2CV "2EL"  kjørt over 8000 elektriske km
1 stk Evasion 2,0  1998 mod
1 stk Dspesial       1971 mod
1 stk Bosch Rotak 43 Litium ion gressklipper
Salg av Lithiumbatterier www.electricfuel.no
Oslo

Ingeborg

I Trondheim falt det plutselig 40 cm snø i helga, så alle som håpet på lekkert vårvær har trukket seg tilbake til hiene sine igjen. Men sol har vi, så våroppvarmingen skjer med solbriller på nesa :)
student og borteboer med 2cv6 Dolly 1986 r/h, overtatt v06

André

Våren er nok utsatt på ubestemt tid i Bergen også....snøen laver ned...hver dag  :(
mvh André....kjører 2CV i Bergen

EirikJ

Citroënnlig hilsen Eirik

The Stig

Ser ingen gode grunner til å flytte sørover.. ;)
85 2cv Special, 72 Renault 4 , 74 Hanomag Henschel F20, 01 Berlingo, 05 Xsara Picasso hdi

citro1cx

Siste oppdaterte 2cv klimarapport fra Trondheim  :(
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

André

Oj...Roger...dere ligger en god uke etter oss...

Jeg er alvorlig mettet når det gjelder snø...gleder meg til å kjøre ordentlig bil igjen  ;D
mvh André....kjører 2CV i Bergen

kokken

Og her ropte solen og Ruste fra vinterdvalen.
Mvh
Finn Vidar Madsen

EirikJ

Sitat fra: André på lørdag 20 mar 2010 @ 20:09:52
Jeg er alvorlig mettet når det gjelder snø...
HAHAHA......DET tror jeg så gjerne. Selv jeg er lei av snøen som har vært her. MEN!,.....nå har det regnet alvorlig i flere dager og gårdsplassen her er fri for snø. Og i dag var det 8 grader! Lukter vår av dette ;)

Hold ut Andre, hold ut
Citroënnlig hilsen Eirik

Jan Ove Rønning

Jeg skimter bar asfalt langs veiene rundt her, og jeg hadde en liten lumsk plan om å la Dolly få strekke litt på seg til helga nå, men... det er alltid ett men.
Jeg leste lokalavisen i dag, og der sto det en helside om at i går hadde Mesta kjørt full veisalting forbi fjellhallen der jeg har bilen stående. Litt interessant er jo at det står store skilt om at det er slutt på saltet vei ett par-tre mil lenger ned i dalen! Slikt får meg til å føle meg litt lurt på en måte.

Så jeg tror nok jeg lar bilen stå noen dager til gitt... Så får den stå å kaste glans over en sliten SAAB og en av de gamle representasjons-mercene til Orkla noen dager til. :)
1959 AZU
1971 AK 400
1976 2CV6 SPOT (Nummer 15 av 30)
1981 John Deere 2040
1984 Honda Nighthawk 700 S
1987 2CV6 Dolly
2010 Subaru Impreza

brochmann

Hei Jan Ove.

Kloke "ugle" er du  ;).

Når saltskitten er borte fra svevestøvet, ja så er mye gjort for oss  ;D. ( Men så ;D, mine venner, --- da kommer 2cv-gjengen, uten registerkjeder som slagne argumenter, uten vannpumper å kunne spyle andre med, uten ..., men alltid, uansett, elsket og forbikjørt, neglisjert og "hatet", vi er nok en gang på veien!!
Gi tål, det blir ALLTID vår tur, om ikke vårtur  ;) ;) (sic).
mvh inge'n
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.