Skal du på treff?

Startet av admin, onsdag 08 mar 2006 @ 15:58:20

« forrige - neste »

EirikJ

Tenkte å kjøpe billett på forhånd, men lurer på en ting: Hvis jeg kjøper billett for deltakelse med 2CV(som er planen) så koster den 70 euro. Men hva hvis noe uforutsett skulle skje, slik at jeg ikke kan bruke 2CV'en? Hvis jeg tar DS'en så skulle jeg jo egentlig betalt 80 euro...
Citroënnlig hilsen Eirik

Poirot

Har du betalt "feil", er det intet problem.  Du bare betaler mellomlegget når du ankommer treffet!  Samtidig som du retter opp ev. øvrige feil i påmeldinga, slik at arrangørenes statistikker blir (mest mulig...) riktige!
Bedre med 2CV enn bare èn!

André

Da er ferielistene for 2007 klare på jobben.
Jeg fikk ferie fra uke 30 (puh) ,så da regner jeg med å komme på treffet.

SitatPaul Weber Gellein og jeg har planer om en omvei til verdenstreffet i Borlänge - det er jo så kort vei denne gangen  Smiley  Paul og familien har sett mer av vårt eget land enn ganske mange av oss, og har satt opp en rute med fine synsinntrykk og ypperlige muligheter for å slutte seg til følget underveis (f.eks. fra Hordaland, Møre og Romsdal og Hedmark)

Dette nevnte Paul for meg under sommertreffet på Tromøya, og det høres veldig interessant ut for oss som kommer fra Bergen.

Håper det lar seg gjennomføre.
mvh André....kjører 2CV i Bergen

dg

Reisen til verdenstreffet er planlagt publisert i Citrophile i februar :)


dg

The Stig

Blir helt sikkert en tur, må bare benytte sjansen når det er i rimelig avstand fra Nord Norge. Nå mangler det bare å få den elektroniske tenningen ned fra hylla og inn i bilen. ;D
85 2cv Special, 72 Renault 4 , 74 Hanomag Henschel F20, 01 Berlingo, 05 Xsara Picasso hdi

Max Wiggo

Lykke til med installasjonen og god tur nedover, gordini! Fint at det er muligheter for 2CVister fra andre deler av landet å komme også.

Februarnr av Citrophile kommer med mye informasjon om treffet og den ruten som er lagt opp fra Drammen til Borlänge uken før treffet. Mer info kommer også i Citrophile fremover mot sommeren.

Jeg har også fått mail fra arrangørene som forsikrer at alt er i rute der borte.
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

EirikJ

Hey Gordini, med deg så blir det sannsynligvis tre 2CV'er som skal nedover fra byen vår
Kanskje fire.
Citroënnlig hilsen Eirik

The Stig

Sitat fra: EirikJ på søndag 28 jan 2007 @ 01:05:18
Hey Gordini, med deg så blir det sannsynligvis tre 2CV'er som skal nedover fra byen vår
Kanskje fire.

Ikke verst. Kansje det er flere fra Nord Norge som skal nedover, felleskjøring hadde vært artig.
85 2cv Special, 72 Renault 4 , 74 Hanomag Henschel F20, 01 Berlingo, 05 Xsara Picasso hdi

André

Jeg kan desverre ikke være med på den planlagte "reisen til verdenstreffet"...

Synes det var en veldig god ide med rundtur som biler kan slutte seg til etterhvert..men jeg får ikke ferie før 3 dager etter at bilene har forlatt Aurland....

For oss så blir det å kjøre Fredag ettermiddag fra Bergen og ta raskeste vei (vilken rute er raskest?) for å rekke treffet.
mvh André....kjører 2CV i Bergen

dg

Til André;

Kanskje denne ruta er et ok alternativ? : Voss/ Filefjell/Tyin/Fagernes/ Gjøvik/Moelv/Hamar/Elverum/Nybergsund / Älvdalen/Mora/ Borlänge - ca 84 mil. Det gir snitt på ca 27 pr dag fra f.eks. lørdag morgen til mandag kveld og fra Mora kan vi evt. ta følge den siste biten på tirsdagen.

dg

André

Den ruten høres ut som ett veldig ok altenativ.....takker sikkert ja til å slå følge siste biten på Tirsdagen også  :)
mvh André....kjører 2CV i Bergen

dg

Hei Morten!

Ingen tvil om at det er inne i leieren det skjer ;D  men det må jo bli litt som det passer.

Jeg hørte en familie hadde leid seg hytte i området - mens det eneste jeg har prøvd er Borlänge hotell og Värdshus. Det er greit og vel ikke av de verste på pris heller. Nærmest beliggenhet, men ikke gangavstand til Rommehed leir. 

Se evt. på http://www.borlangehotel.nu/.

dg

EirikJ

Dette er sikkert et dumt spørsmål... :-[
Men siden det ikke finnes dumme spørsmål, bare dumme folk, så spør jeg likevel: Når man betaler treffavgiften på nettsiden, er det da pr.bil eller pr.hode?? Dvs.skal det stå en eller to på antall hvis man er to i en bil?
Citroënnlig hilsen Eirik

Morten

jeg har forstått det som at det er pr bil, og har ihvertfall planlagt ut fra det. skal sjekke hva som står på billetten som henger på kjøleskapet når jeg kommer hjem..
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

André

Da er jeg påmeldt !!

Så er det bare å krysse fingrene å håpe på nitti prikkfrie mil om fire måneder....
mvh André....kjører 2CV i Bergen