2CV6 1984. Oppussingsobjekt + delelager

Startet av dingus, lørdag 01 okt 2016 @ 20:04:11

« forrige - neste »

dingus

Etter fire år må jeg innse at jeg nok verken har tid, plass, evner eller økonomi til å gjennomføre oppussingen av min 1984 2CV6. Om noen har lyst til å ta over prosjektet så er jeg derfor åpen for å skilles av med Ariel  :'(

Bilen er plukket fullstendig fra hverandre. Alt karosseri er sandblåst og grunnet. Det er en raus sveisejobb som må gjøres. Flere sveisedeler er innkjøpt fra Franzose (innerskjermer bak og området rundt frontvinduet) og ligger ferdig grunnet. Ramma er i god stand, pusset ned og lakkert.

Setene er trukket om med nytt trekk. "Innerskjermene" på dørene er laget nye. Komplett ubrukt hengerfeste og nytt uåpnet tak er innkjøpt. Det følger med et stort delelager, bestående av blant annet dører, skjermer, panser og annet utstyr fra opptil to, tre forskjellige 2CV-er. En ekstra motor følger også med. Kjelleren flyter over diverse deler av ymse kvalitet. Tror det blant annet skal ligge mellom 15-20 dekk/felg der nede.

Er i utgangspunktet interessert i å selge alt samlet. Om noen har lyst og mulighet til å få Ariel på veien igjen så blir vi begge veldig glad. Ta isåfall kontakt på PM for spørsmål og evt mobilnr.
1984 2CV Special - Ariel (2)
1986 Toyota HiLux - Luxefar
1994 Hymer Bobil - Bosse
2012 Toyota Auris - Traustisen

pierre

Hei,
Hørtes interessant ut...
Hvis du fremdeles har dette, vennligst ring meg

Mvh,

Per Lund 92689750

Kjell Georg

Hei, 2CV6 1984,
har du delene fremdeles og hvoe kan jeg eventuelt ta en titt?
Mvh Kjell
Mob:95084806