2cv Charleston ønskes sårt

Startet av skrue, lørdag 13 sep 2014 @ 02:46:11

« forrige - neste »

skrue

Tiden er inne, etter 10 uten å ha en registrert 2cv i tipp topp stand på veien kjenner jeg nå frustrasjonen kommer sigende mer og mer... Sitter nå offshore og søker meg mer eller mindre vill på internett for å finne min neste Charlie som jeg kan dele livet med videre :)

Jeg er inne på diverse sider på nett, ser biler både i frankrike, tyskland, Italia etc etc. Har et par gangen havnet i USA også! Noen som vil tenke seg å hjelpe å finne den rette igjen for meg? Det kan være i Norge eller det kan være uttenfor grensen....

Budsjett? Kja. Som sunnmøring så lnsker jeg ikke å betale mer enn jeg må. Men er fullt klar over at det må betales for å få en 2cv i eie som er nydelig å se på og som er i god teknisk stand. Jeg kan og vil selvsagt ha litt å pjaske med, men bilen må være god og fin i lakken og se "strøken" ut. Rust må selvsagt være tatt....

Tenker kanskje rundt 50 000,- +/- er et greit utgangspunkt for en hel og pen 2cv?
Tips på veien for å finne bilen jeg leter etter? Noen som har en stående som er restaurert, kjenner noen eller vet om/finner en?? :)

Odd Henrik Iversen
2CV Charleston -86 KF17206 *Charlize*

odd.iversen@outlook.com
Tlf. 48294950

bonnevie

Hei,  Jeg har en strøken Charleston 86 mod.  Kun gått ca. 25.000 km.  Jeg vurderer å skaffe meg en Traction Avant, og kommer i så fall til å selge/bytte 2CV'n.  Bor i Ytre Enebakk. Er en notis om dette i neste nummer av Citrophile.  Send meg gjerne en mail, så kan vi ta det videre.  MVH Hans Petter.  hans.petter.bonnevie.lund@jotun.no