2cv i god stand ønskes kjøpt

Startet av ole bjørn, mandag 07 okt 2013 @ 17:52:53

« forrige - neste »

ole bjørn

Er der noen som har en 2cv for salg. Skal skaffe en for en bekjent. Helst før 83 modell men alt av intresse. Han skrur ikke selv så den må være teknisk god og fin i lakken. Eventuelt hvet noen hva det koster og innføre en fra danmark. (Torben eller 2cv eksperten)
Den beste måten å få et arbeid til å virke vanskelig på, er å utsette det. Sitat Winston Churchill


hwibye

Jeg kjøpte en "srøken" 2CV  for 20 000 kr for 1.5 år siden som jeg har arbeidet å i flere uker bl.a. det elektriske.  jeg satte  på nytt tak ( manglet)  og nye seter, gummi innvendig trekk mm. Mao det lukter nytt av hele bilen.  Den er jeg interessert i å selge.
Bien selges med returgaranti.  Det er bygget opp fra bunnen av og profesjonelt lakkert i gult med svarte skjermer.
Jeg har skrudd på 2CV siden 1963 da jeg fikk min første 2V. Siden har jeg sikkert hatt 10-15 stk For øyeblikket har jeg ca7 stk  Jeg har og en strøken 1966 modell for salg, Bygget opp av meg selv ifjor.
I  år er lite gjort pga hjerteproblemer som jeg håper å legge bak meg  om ikke lenge.
Er du virkelig interessert så kan du kontakte meg på 908 48 165.