Hovedmeny

20 års jubileum!

Startet av The Stig, mandag 24 nov 2008 @ 12:33:27

« forrige - neste »

The Stig

I dag er det 20 år siden jeg signerte kjøpekontrakten på 2cvn, helt utrolig! Husker godt da jeg henta den hos Citroen på Sortland i et forferdelig snykov,         (merkelig årstid å kjøpe 2cv på) Var litt i tvil om jeg gjorde det rette da jeg bytta inn en praktisk og artig Matra Rancho i 2cvn, men det gikk seg jo til etterhvert :) Men det beste av alt er at bilen står i garasjen i nesten bedre stand enn for 20 år siden...til og med original ramma er inntakt ;)
85 2cv Special, 72 Renault 4 , 74 Hanomag Henschel F20, 01 Berlingo, 05 Xsara Picasso hdi

PerI

#1
Gratulerer! Godt å høre at ikke alle ruster vekk :)

Jeg vil tro det hjelper godt på tilstanden at du fortsatt har hatt bilen omtrent siden den var ny. En bil har en lei tendens til å forfalle mye mer på de neste eierne...


Hilsen
Per


edit:telleleif, du er vel ikke første eier på en 85-modell som feirer 20-årsjubileum..  ::)
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

Alx

Gratulerer!  ;D
Regner med det blir stort feiring i dag, da.
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
2008 Grand C4 Picasso 1,6 HDi EMG
1975 Ami Super Berline

EirikJ

Gratulerer fra meg også!

Og nå er det gått så lang tid, at et salg aldri kan bli aktuelt. It's a keeper ;)
Citroënnlig hilsen Eirik

Olav

Sitat fra: gordini på mandag 24 nov 2008 @ 12:33:27
Var litt i tvil om jeg gjorde det rette da jeg bytta inn en praktisk og artig Matra Rancho i 2cvn, men det gikk seg jo til etterhvert

Oi... er litt Simca-fan også jeg og en Matra Rancho kunne jeg meget godt tenkt meg.

Gratulerer uansett med de 20.
Ærbødigst,
Olav Strand

1983 2CV6 Special - Rouge Corsaire - "Tutten" - Kjøpt i  Mai 2008 - Rullende restaurering - Ferdig restaurert i Mai 2013
1986 2CV6 Special - Blanc Meje - "Bolla" - Originastandl - På veien i juni 2019