Hovedmeny

A-modell spotting

Startet av EirikJ, lørdag 09 jun 2007 @ 10:54:33

« forrige - neste »

eilert


Da er vel Dollyen Eikin solgte kommet seg trygt over fjellet. Godt det er solskinn og flott vær i Bergen når den ankommer!

-E;
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

André

SitatDa er vel Dollyen Eikin solgte kommet seg trygt over fjellet. Godt det er solskinn og flott vær i Bergen når den ankommer!

Da er det flott at den stod på en biltransport....veiene i bergens området var strødd med store salt korn i natt...... >:(
mvh André....kjører 2CV i Bergen

PerI

Meg på vei til vinterlagringstur fra Oslo til Sørlandet på lørdag. Kjørte åpent så lenge sola var oppe. Digg å få seg en cabriolettur midt i november :D

Nesten 10 grader og godt kledd gjorde dette til en gøy lek. :D

(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

Eikin Schrøder

Sitat fra: pigland på onsdag 03 sep 2008 @ 14:45:10
Varelevering 30 meter unna inngangen til egen arbeidsplass i dag :) Artig!! artig!!  varelevereren er meg Eikin og fyren i forsetet heter Leo og er min "hårete" assistent.








-Per


Eikin Schrøder

[quote a... Eikin.uthor=Max Wiggo Guldberg link=topic=416.msg5936#msg5936 date=1220482697]
Sitat fra: eilert på torsdag 04 sep 2008 @ 00:26:53
Den røde Per har fotografert er den som ligger for salg på finn.no og er vel samme bil som ble solgt anonsert av annen selger mye billigere tidligere i sommer.
http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14500471&sid=xz9sgeboPFK991570&WT.svl=Link

-E;

Det var litt av en utstyrsliste på denne, gitt. Mon tro om noen satser på flere treff?  ::)
[/quote] Stemmer. denne går i Gamlebyen . Hilsen Eikin.

EirikJ

Rød og hvit Dolly sett i Bergen sentrum i formiddag! Gøy :)
Bodø-registrert og manglet bakre støtfanger.
Citroënnlig hilsen Eirik

brochmann

#231
Hei Forum.
Spot og jeg på skitur onsdag 3.desember. Du ser Spot og mine ski. Spot ville ikke ta bildet, han ville være med på bildet istedet.
inge

fikk ikke lagt ved bilde, selv komprimert folder er full.
inge
modify II
prøver igjen
inge
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Morten

Sitat fra: brochmann på onsdag 10 des 2008 @ 21:40:53
fikk ikke lagt ved bilde, selv komprimert folder er full.
inge

Har frigjort litt plass nå.
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

André

Det var med blandete følelser jeg kjørte bak en rød og hvit Dolly i Saltlaken på paradis og ned mot Bergen sentrum ca kl 1130 i dag
mvh André....kjører 2CV i Bergen

eilert


Også her med blandede følelser, men julen var "reddet" da jeg også observerte denne SP registreret rød/hvite Dollyen juleaften på Nordnes, Bergen. Spottet denne også mandag på vei mot Paradis, noen Bergensere som vet hvem og hvor den holder hus? Noen her?

Fortsatt god jul!

-E;
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

André

Sitatmen julen var "reddet" da jeg også observerte denne SP registreret rød/hvite Dollyen juleaften på Nordnes

Da er det flere Dollyer ute og plasker i Bergens-saltet for tiden...den jeg spottet var DE registrert
mvh André....kjører 2CV i Bergen

jwh

Den rød/hvite Dolly'n som Eikin solgte vestover i høst var DE-reg.  Ny eier er trolig ikke nok oppmerksom på 2CV'n luner i forhold til rust.
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

EirikJ

Eller han vet. Men velger å bruke bilen, for så å skifte det som trengs når det trengs;)

Voldsomt mange rød/hvite Dollyer i Bergen for tiden. Den jeg så var som sagt YE-registrert...
Citroënnlig hilsen Eirik

jwh

#238
Sitat fra: EirikJ på fredag 26 des 2008 @ 23:18:53
Eller han vet. Men velger å bruke bilen, for så å skifte det som trengs når det trengs;)


Spør han da vel.... 
For min del tror jeg det er uvitenhet som rår. Få av oss er vel skapt slik at vi med viten og vilje ødelegger det vi har anskaffet oss.
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

Max Wiggo

Krem/Burgunder Dolly testet mot C-Crosser i "Fifth Gear" på Discovery i kveld... med "franskmenn" og eggkurv i baksetet ;-)
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules