Hovedmeny

A-modell spotting

Startet av EirikJ, lørdag 09 jun 2007 @ 10:54:33

« forrige - neste »

EirikJ

Så en svart 2CV i Oslo på mandag. Med originalt takstativ.

Citroënnlig hilsen Eirik

Morten

Rød 2cv spottet like nedenfor Storo rundt lunsjtider i dag. Den så ganske våt ut i regnet, stakkar.
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

EirikJ

Rød 2CV sett på vei til Nattland i Bergen. Så fin ut.
Citroënnlig hilsen Eirik

André

mvh André....kjører 2CV i Bergen

EirikJ

Kan godt tenkes! Rakk ikke få med meg reg.nr.
Citroënnlig hilsen Eirik

eilert

Sitat fra: EirikJ på torsdag 04 sep 2008 @ 12:00:15

Bruker ta meg en runde i byen når jeg først er ute å kjører...titte på livet. Du skulle bare kakket i hornet og hilset! Håper jeg kjørte ordentlig ;D

Du kjørte så pent så!!  ;D
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

EirikJ

Jaune Rialto 2CV spottet i et garasjeanlegg i Sandviken i Bergen. Nesten helt lik min egen, bare litt penere? ;)
Så den bare på avstand, men la merke til at den hadde kromlisten langs takrennen. Må være tilbehør. Noen lesere av forum?
Citroënnlig hilsen Eirik

Otto

Passerer stadig en beige 2CV med tidlig 70-tallsgrill og firkanta lykter. I nærheten av LVGS.
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

henrysyrdahl sør

henry her....
mens jeg var på den 2cvgb møte for 2 uke siden så jeg en gammel 2cv som hadde reg. nr ax 57275. norske var den også.  jeg så den "head-on " dvs. rett foran.
   riktig nok kun en bilde, men det var på en kalander som noe english hadde tatt bilde av mens den var oss min venn ken hanna. det var laget mussematter av den også.
jeg har address til dem som selger bildene,( tar det med til oslo )  er det noen som kjenne igjen skilt nr.

PerI

Sitat fra: henrysyrdahl sør på tirsdag 09 sep 2008 @ 09:37:47
henry her....
mens jeg var på den 2cvgb møte for 2 uke siden så jeg en gammel 2cv som hadde reg. nr ax 57275. norske var den også.  jeg så den "head-on " dvs. rett foran.
   riktig nok kun en bilde, men det var på en kalander som noe english hadde tatt bilde av mens den var oss min venn ken hanna. det var laget mussematter av den også.
jeg har address til dem som selger bildene,( tar det med til oslo )  er det noen som kjenne igjen skilt nr.

Etter litt nettsøk så har jeg funnet ut at den tilhører en i klubben :)

Spottet eilert sin Charleston og en rød som antakelig er en Special hos Bøhm i dag. Har min GS på kontroll der i dag, så da står den der i godt selskap :)

-Per


(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

Thomas

OJJJJJ, for en dag ;D
så Geo, sin sorte med hvit dør i Vogtsgate og en kremfarget og burgunder i Bentsebrugata, en rød Special i Nydalen og en nyyyydelig blå i Sandakerveien ::)
For en aktivitet i Oslo, hvor mange er det det ute?

Thomas
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

PerI

En fra Tvedestrandsområdet som har sett en 2cv. Ifølge fotografen en meget pen utgave :)

(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

henrysyrdahl sør

kan tenkt meg den tilhøre hun som bo nær tromøy kirke.i arendal. hun er gift til en danske og de hadde den med tilbake til norge. den er vist hel galvernisert og lakkert gul som solo bilen var.
ja den er fin!.

EirikJ

Gul DD-registrert 2CV med sorte felger, observert på Åsane i går!
Første 2CV'en jeg møter på veien i år, tror jeg. Typisk nok kjørte jeg ikke 2CV selv. (Pga.salt-sesongen som har startet)
Citroënnlig hilsen Eirik

Per

Rød / hvit Dolly observert på en biltransportbil på Arna Stasjon i dag, fra østlandet (?) med reg DE 72966.  Sto sammen med mange helt nye biler...