Hovedmeny

A-modell spotting

Startet av EirikJ, lørdag 09 jun 2007 @ 10:54:33

« forrige - neste »

brochmann

Hei  ;D
Jeg så en Bamboo Green 2cv med VD-skilter (tror jeg)på vei nordover E-18 mellom Liertoppen og "Regnbuebroa" i går, onsdag omlag klokken 0900.
inge
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Morten

Kremgul blank 70-taller med DB-skilter sto med nesa inne i et portrom på Grünerløkka i går da jeg var på vei hjem fra jobb
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

André

Møtte en grå 2CV i fjøsangerveien for ett par timer siden...det ble både fløytet og vinket  :)
mvh André....kjører 2CV i Bergen

Max Wiggo

Peter Schmeichel, programleder i Møkkajobber, observert i rød 2CV på Discovery Channel. (Tror den var franskreg.) ;D ::)
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

Morten

Thomas' blanke blå observert i kø på Ring2 før Carl Berner i dag kl 1615. :)
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Otto

Beige 2CV, med firkanta lykter og tidlig 70-tallgrill på Lillehammer tirsdag.
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

PerI

#96
Tror jeg møtte Jan Willy forrige fredag, jeg var på vei til Sørlandet med Franz Åse og flyttelass for min bror, mens en hvit 2cv kom imot opp bakkene mot Holms etter avkjøringa til Larvik. Gikk litt for fort :o til at jeg så helt hvem som kjørte..

-Per
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

Max Wiggo

Han var sikkert på vei til Tullingtreffet.
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

Thomas

God aften.
I dag ble jeg spottet av eieren til en gul og sort 2`cv på Bøler mens jeg stod å vannet blomster i kassa ;D
Hun var ikke klar over at det var et så aktivt miljø, og kanskje har vi fått et nytt medlem ;D
Håper hun finner veien til forum, det er litt arbeid på den juvelen.

Hilsen
Thomas
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

EirikJ

Så det du sier, er at blomsterkasse bakpå er som å lufte en valp i en park? Tiltrekker seg damer, mener jeg.... :P ;D
Citroënnlig hilsen Eirik

Thomas

Hei, EirikJ
Jepp, ;D det er et av de bedre "komme i kontakt med" triksene jeg har vært borti, men det er gjerne aldersgruppen 45+++, som synes å få flashback fra ungdommen.... ;)
Men de blir så glade, og det er hyggelig.

Blomster hilsen
Thomas, fortsatt lykkelig gift

Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

brochmann

Hei alle! ;)
Nå kan jeg jo være ørlite "vrang" med Thomas; du kan jo si at du kjenner en på andre siden av by'n som synes damer på 45+ er bare ungdommer. Dèt er ingen dårlig start for en "gammal gris" som jeg. Jeg kan trenge oppfølging av eventuell blomsterkasse bak  :P.
inge
PS. Jeg lever til daglig med ei på 45+, men ei 50. Helt flott! D.S.
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Otto

Etter at vi fikk parabol med femhundreogørten kanaler har jeg avogtil mulighet til å se på et program som heter Travel&Living (kanal 49). Restaurering av gamle hus i Frankrike. Engelske programledere kjører en franskregistrert 2CV med høyreratt.
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

brochmann

Hei  ;D
Jeg så en hvit special med DE 50xxx på Bekkestua i dag klokken 1430, retning Gjønnes. Fire ungdommer. Det kom ei regnskur så takene var på plass.
inge
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Thomas

Så en sort og burgunder 2cv i krysset ring 2 og ullevållsveien, tror den var SR reg.

Og til Vrang`Inge`n, klart jeg hjelper deg med blomster  ;) vi får ta en tur med smykket, så du kan føle effekten av 45+++, vanning av blomster på Aker brygge er en sikker vinner ;D

Glad hilsen
Thomas

Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)