Hovedmeny

A-modell spotting

Startet av EirikJ, lørdag 09 jun 2007 @ 10:54:33

« forrige - neste »

Alx

Var en liten tur i Østfolds utkant på søndagen. Der kunne jeg spotte hele fire vårtegn:
Ingers creme, Pers røde og Tormods flotte gule AZU spottet på telttreff i hagen til Bjarne i Fredrikstad.
I tillegg stod det en creme/burgunder Dolly parkert ved jernbanestasjonen i Fr.stad.
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
2008 Grand C4 Picasso 1,6 HDi EMG
1975 Ami Super Berline

brochmann

Hei. Var på Grefsen i Oslo forleden. Så gul og sort Charleston (Skagmo's sin). Jess.
inge
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

André

Rød og hvit Dolly spottet klokken 0840 Lørdag morgen ,med taket nedrullet på Vauxhall bridge i London  ;D
mvh André....kjører 2CV i Bergen

Otto

Hei,

noen som vet om det er noe 2CV-relatert å se i London. Jeg skal en snartur i slutten av mai.
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

Max Wiggo

DE-registrert '85-mod. rød Special observert i lyskrysset på Jessheim i dag... Tror det kanskje er noen biler 'gjemt bort' rundt om på Romerike.
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

Otto

Svart og burgunder Charleston i Lillehammer. Like etter en grønn Renault 4 (flere her som liker Renault 4). I russetoet i fjor rødmalt 2CV. Den har vært med flere år, men i fjor måtte den skyves. Spent på om den er der i år. :D
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

brochmann

Hei  ;D ;D ;D
Tre fete glis i dag.

Spot er sett klokka 2100 på Bekkestua, bilder vedlagt.

Tok en "runde"; Gml.Ringeriksvei, Griniveien, Østeråsveien(?), Wilh.Wilhelmsensvei, Hosleveien. Motor'n har alvorlig rådebank. :(

Jeg lirka bilen opp i 4.gir i omlag 60km/t. Det var som om stempelstengene kom ut, nedover. Jeg kjente vibrasjoner gjennom gasstaget. Ulekker følelse. Det spøker for Spot-deltakelse i Danmark. Noen som kjenner til rep.sett? ???
inge
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

EirikJ

Rød 2CV 6 Special parkert i Sandviken i Bergen. Den er til salgs. Jeg parkerte min gule bak ;)
Citroënnlig hilsen Eirik

André

#68
SitatRød 2CV 6 Special parkert i Sandviken i Bergen. Den er til salgs. Jeg parkerte min gule bak

Ååå?...tror jeg tar meg en liten tur og sniker litt i sandviken...

mvh André....kjører 2CV i Bergen

André

Jeg fant jeg fant... ;D

Parkerte foran jeg.....
mvh André....kjører 2CV i Bergen

Jacob

SitatDE-registrert '85-mod. rød Special observert i lyskrysset på Jessheim i dag... Tror det kanskje er noen biler 'gjemt bort' rundt om på Romerike

Det var ny eier som var ute på luftetur med min røde (ikke bortgjemte ;))...
'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar"

Morten

Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Jacob

SitatOioi, noen vi kjenner?
LHM-kaffe-ëntusiast Geir Kenneth Bjerke, tidligere medlem i denne menigheten, nå innmeldt igjen... :)
'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar"

André

Beige Dyane 6 spottet på Kokstad i ettermiddag!!
mvh André....kjører 2CV i Bergen

Morten

Beige 2cv med svart skjerm spottet litt før kl 16:00 i Haslevangen i dag. Var det pilster på vei fra jobb?
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)