Hovedmeny

A-modell spotting

Startet av EirikJ, lørdag 09 jun 2007 @ 10:54:33

« forrige - neste »

EirikJ

Finner ikke noen "spotting-tråd" her, så jeg starter en. Så får vi se om det er liv laga for en slik ;)

Her om dagen så jeg en 2CV Charlston i en rundkjøring i området ved Biltema i Bergen. Noen her?
Citroënnlig hilsen Eirik

The Stig

Så en helt strøken grå Charleston på Sortland her om dagen, det er tydelig flere jernsenger enn jeg har trodd her i distriktet.
85 2cv Special, 72 Renault 4 , 74 Hanomag Henschel F20, 01 Berlingo, 05 Xsara Picasso hdi

Alx

Var på jobbintervju på Kjeller og på parkeringsplassen til IFE (reaktoren) stod det en flott Dyane i bruksstand.
Noen her som kjenner den?
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
2008 Grand C4 Picasso 1,6 HDi EMG
1975 Ami Super Berline

jwh

#3
Ref. mitt matrikkelarbeid. 
A-modell spotting er en fin anledning til å få samlet kjente/ukjente biler.  Noter gjerne reg.nr/farge på bilen du ser og send dette til meg pr. epost.  Jeg finner eier/årsmodell  oa. opplysninger selv.

jan willy
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

Morten

Jeg så en uregistrert hvit med en grønn og en rød forskjerm, og en rød og en grønn bakskjerm, samt rød ventilasjonsluke på Skedsmokorset her om dagen. På siden var det reklame for en boligmesse e.l.
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

LA_TH

I Vesterålen vet jeg om 3-4 stk.
Min far har 2 pt. ingen av disse på veien, men den røde kommer nok når årsavgiften halveres. Han bor på Andøya. Det skal være 1 eller 2 til på øya men tror ikke de er i drift.  Den andre som min far har er en Dolly som er klar for nytt understell. Alle deler har han, det gjenstår bare å gjøre jobben. Den grå du har sett, lurer jeg litt om kan være en som bor i Lødingen, og har svigerfamilie på sortland. Han har et par biler. Er ikke helt oppdatert lenger siden jeg nå bor i Stavanger.
Her nede får jeg rett som det er meldinger om biler som er ute å kjører, blant annet fra en kollega i dag som hadde sett en rød.

jwh

#6
Denne er ikke sett på veien, men .....   

Har vært litt på jakt (som sikkert endel andre i klubben) etter en Spot.  Var igår å så på Spot nr 15,  et restaureringsobjekt med ganske mye jobb.  Innser (akkurat nå) at prosjektet er for omfattende, men bilen står nå der - kanskje jeg ombestemmer meg......

jan willy
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

PerI

Rosinante spotta på E18 i Vestfold i helga. En AD-reg burgunder Charleston også :)

-Per
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

citro1cx

traff en lyseblå sein 60 talls Italiaregistrert ved Ranheim utafor Trondheim i går :D. Jeg vinket og blinket med lysene i opptil flere sekunder, men ingen reaksjon fra den skjeggete sjåføren :( kanskje ikke så rart heller, noen hadde plaget meg å kjøre en f&%d fiasko >:( regner med denne bilen er på vei til Borlänge. Etter mengden klistermerker så det ut som en ivrig treff traver.
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

citro1cx

Kjørte forbi! :o en familie i en franskregistert sort 70 talls 2cv med combicamp i går. Denne gangen kjørte også jeg 2cv. Alle tenkelige hilseprosedyrer ble utført ;D selvfølgelig med full respons :D
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

vaktmesteren

Rød og hvit 2cv observert i krysset Sandakerveien/Chr Michelsesgt i Oslo.
Alle hilseprosedyrer fulgt, og full respons tilbake. ;D
Med litt flaks, så møtes vi på treffet.

Max Wiggo

Rød 2CV med bagasjeholder på bakluka spottet i Charlottenberg i dag kl 11.45. Fikk ikke med meg skiltnr på den pga avstanden.
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

EirikJ

I går så jeg en sølvgrå 2CV med røtt tak sett kjørende mot Flesland flyplass, jeg kjørte motsatt vei i 2CV.

I dag møtte jeg en rød 2CV to ganger ved Sandviken i Bergen. Hilseprosedyrer utført.
Citroënnlig hilsen Eirik

André

SitatI dag møtte jeg en rød 2CV to ganger ved Sandviken i Bergen. Hilseprosedyrer utført.

Det var meg du traff i Skuteviken ved Sandviken to ganger  ;D

Så det var din bil på nummerskiltet!
mvh André....kjører 2CV i Bergen

EirikJ

#14
Jeg tenkte nok det var deg ja ;)
Kan av og til være vanskelig å se personer i bilen med masse reflekser i den flate frontruta.

Bilen din er mye rødere i virkeligheten enn på avataren din!
Citroënnlig hilsen Eirik