20 svensker, 8 dansker, men INGEN fra Norge!!

Startet av Morten, tirsdag 14 sep 2010 @ 16:56:36

« forrige - neste »

Morten

Statistikken på den franske treffsiden viser at ingen norske biler er forhåndspåmeldt.
Gunstigere priser (€65 for A-modell) fram til nyttår, så det er på tide å få sendt inn lappen!

Legger ved påmeldingsskjemaet, betaling gjøres enklest med utenlandsbetaling i nettbanken.

EDIT: Rettet pris
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

EirikJ

#1
Prisen er vel 65 euro for A-modell? Hva gjør man så med det pdf. dokumentet?
Det blir vel ikke mulig med Pay Pal på dette treffet heller.....

Og hvor fant du forresten oversikten over påmeldte?? Syns den er litt tung å navigere på den hjemmesiden....


Edit: Ser det stå at man skal skive ut pdf'en og sende den pr.postmann til Frankrike?!?!? De skal arrangere verdenstreff, men epost har de ikke?  :P
Citroënnlig hilsen Eirik

Morten

Nei, utlendingene er kjipe sånn, synes PayPal er altfor dyrt og vanskelig. (Tror det ville kostet et par € pr betaling å bruke det, jeg kunne godt betalt €68 i stedet for €65...)

Framgangsmåten er:
1. Utenlandsbetaling i nettbank (det er vel fortsatt gebyrfritt i Skandiabanken?)
2. Fyll ut og send inn skjemaet sammen med utskrift av kvittering fra nettbanken

Jeg skal prøve det selv en av de nærmeste dagene, så skal jeg rapportere hvordan det går :)
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Morten

Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Alx

#4
Det er lenge til nyttår da... (Selv om det tar litt ekstra tid å sende post og penger på gamlemåten...)

Vet heller ikke hvilken bil det blir nedover... Er Ami Super en A-modell i denne sammenhengen også?

Edit: Neste gang får jeg vel lese skjemaet først. Ami Super er en A-modell.  ;D
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
2008 Grand C4 Picasso 1,6 HDi EMG
1975 Ami Super Berline

Jan-ErikR

Dette må vi rette på Morten. Meld meg på samtidige med din påmelding. Oppgjør følger  :)
Mvh
Jan-Erik Ruud

'87 2CV6 Club   '83 2CV6 Special  '69 Dyane '83 Acadiane´51 Traction Avant 15 six
'09 Citroen Grand C4 Picasso Excusive ´13 Citroen C3 Picasso

Morten

Da er skjemaene fylt ut og sendt, og treffavgift x2 lagt til betaling i Skandiabanken. 528,97 etter dagens kurs er ikke så ille for en ukes moro:)

Venter spent på hvor mange norske som står på lista ved neste statistikkoppdatering!
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

2EL (Klara)

Jeg får følge etter og melde meg på jeg også. Må bare komme meg ut i garasjen først og få montert inn de ny rensa kalipperene.
1 stk 2CV6 1984 mod Elektrisk 2CV "2EL"  kjørt over 8000 elektriske km
1 stk Evasion 2,0  1998 mod
1 stk Dspesial       1971 mod
1 stk Bosch Rotak 43 Litium ion gressklipper
Salg av Lithiumbatterier www.electricfuel.no
Oslo

Alx

Sitat fra: 2EL (Klara) på tirsdag 26 okt 2010 @ 15:40:44
Jeg får følge etter og melde meg på jeg også. Må bare komme meg ut i garasjen først og få montert inn de ny rensa kalipperene.

Blir det Norge-Frankrike i 2EL?!?
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
2008 Grand C4 Picasso 1,6 HDi EMG
1975 Ami Super Berline

Morten

Blir det da som bensinkonvertert el-bil? :) (Kan du lade batteriene med aggregat mens du kjører?)
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

2EL (Klara)

Sitat fra: Morten på onsdag 27 okt 2010 @ 10:13:31
Blir det da som bensinkonvertert el-bil? :) (Kan du lade batteriene med aggregat mens du kjører?)

Tror det går men jeg skal høre hva det koster å sende den med tog. Hvis det er stive priser så frakter jeg den på henger.
1 stk 2CV6 1984 mod Elektrisk 2CV "2EL"  kjørt over 8000 elektriske km
1 stk Evasion 2,0  1998 mod
1 stk Dspesial       1971 mod
1 stk Bosch Rotak 43 Litium ion gressklipper
Salg av Lithiumbatterier www.electricfuel.no
Oslo

Poirot

Faar vel gi mitt lille bidrag...
Selvsagt (...) skal jeg til Frankrike!!!  Formodentlig med min rode AK - og enda mer forhaapentligvis sammen med min kjaere Edelin!  (Neste sommer er vi forhaapentligvis gift, og da er det jo paa hoy tid at hun blir introdusert for det internasjonale 2CV-miljoet ;-))
Men hvorfor er det saa dyrt aa betale til en utenlandsk konto fra Norge? DER kunne i det minste "vaare" EU-kaate myndigheter for en gangs skyld fatte noen vedtak som kom oss vanlige nordmenn til nytte!
Bedre med 2CV enn bare èn!

Morten

Godt å høre, Vidar :)

Et tips - i Skandiabankens nettbank er det gratis å være kunde og gratis å betale til utlandet.
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Jan-ErikR

Da er det bare å begynne å glede seg. Planlegging av turen sørover også kalt nedtur og ikke minst turen hjem, oppturen skal også være til glede og nytelse.
Mvh
Jan-Erik Ruud

'87 2CV6 Club   '83 2CV6 Special  '69 Dyane '83 Acadiane´51 Traction Avant 15 six
'09 Citroen Grand C4 Picasso Excusive ´13 Citroen C3 Picasso

getor

Klart jeg skal nedover men det tar vi som det kommer... lang rundtur i EU-land. Orker ikke lage timeplan...