Hovedmeny

A-modell spotting

Startet av EirikJ, lørdag 09 jun 2007 @ 10:54:33

« forrige - neste »

osbra

Hei

Bilde fra Saint-Cyr-sur-Mer, ligger litt østover fra Marseilles. Lokal 2CV-klubb! Klubbmerke fra La Ciotat. Vi er nettopp kommet hjem etter tur i XM.

Hilsen
Oscar

Hilsen Oscar

DS 1963
2CV 1959 AZL
GS Pallas 1978
XM 2,1 TD 1991
XM 2,1 TD 1999

osbra

En liten feil ved forrige innlegg, her er bildet av hele 2CV'en.
Hilsen Oscar

DS 1963
2CV 1959 AZL
GS Pallas 1978
XM 2,1 TD 1991
XM 2,1 TD 1999

PerI

Årets Danmarkstur er unnagjort, og det var ikke mange 2cv-er jeg så. Noen bilder kan jeg likevel legge ut :)

Mulig dette blir litt på kanten i forhold tittel og hva det var jeg så, men i Legoland finnes det fortsatt 3 stk slike (Denne rød/hvite Dollyen og en rød og en grå)


Utenfor Bilka ved Aalborg storsenter finnes dette HY-inspirerte leketøyet:


Og til slutt en ordentlig spotting. Denne så jeg på Tornby Strand Camping (der Grensetreffet var for drøye 5 år siden)

(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

citro1cx

Ikke mange å se rundt om i tyskland heller. Fant en i Lübeck, trolig var den klar for tur til Spania :-)
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

morkland

Hei, var en tur på Finnskogen i helgen, med Meharien og "sovekupe" på slep. Møtte en rød 2 cv med hvite skjermer ikke langt fra Ringvoll på fredag "sen ettermiddag" Idag møtte jeg en "Citroën 2CV Fourgonnette" tror jeg, stående på en bilfrakter på riks/fylkesvei fra Skotterud mot Ørje/Trøgstad, tror den manglet venstre forskjerm; muligens et restaurering eller reperasjons objekt. Sort tror jeg
Mvh
Odd Mørkland
Rygge

BergRace

Ikke 2cv men fin er den. Observert i Neuberggate på Majorstuen i dag morges.
P.J.Berg

Alx

Tutten og Inge'n SPOT observert i fint driv nordover på E6 gjennom Østfold på vei fra festligheter hos Franzose. Kommer det rapport i Citrophile?
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
2008 Grand C4 Picasso 1,6 HDi EMG
1975 Ami Super Berline

Otto

Hvit LH-reg 2CV sett i Lillehammer flere ganger. Bilen ble for noen år siden restaurert av en tidligere frisør. Solgt et par ganger etter det tror jeg. Skal prøve å få tatt et bilde. (mulig det ligger et i tråden fra før???)(ser etter ;))
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

citro1cx

Det er skjelden å se AK på trønderske veier. I denne repotasjen skimter vi en rød 70 tallsmodell.

http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article8369257.ece
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

Otto

1955 modell spotet i Deutsche Technikmuseum i Berlin i helga.
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

henrysyrdahl sør

på vei hjem fra jobben i går så jeg en rød og hvitt dolly, jeg tro den hadde" DF "skilt , (den var fin og blank ,som min var maaaange år siden.)  jeg snudde og skulle ser etter den ,men borte var den. kansje jeg kommer over den igjen snart. jeg kjøre rundt i en hvit "DF" skilt 2cv

Poirot

Sitat fra: morkland på søndag 08 sep 2013 @ 22:52:41
Hei, var en tur på Finnskogen i helgen, med Meharien og "sovekupe" på slep. Møtte en rød 2 cv med hvite skjermer ikke langt fra Ringvoll på fredag "sen ettermiddag" Idag møtte jeg en "Citroën 2CV Fourgonnette" tror jeg, stående på en bilfrakter på riks/fylkesvei fra Skotterud mot Ørje/Trøgstad, tror den manglet venstre forskjerm; muligens et restaurering eller reperasjons objekt. Sort tror jeg
Mvh
Odd Mørkland
Rygge

Og du så ikke hvem som satt bak rattet, Odd? :angel:
Bilen på henger'n var en -60 AZU, mørk blå, på vei fra "2CV-låven" til Finnskogens øde skoger ::)
Bedre med 2CV enn bare èn!

morkland

Nei, jeg så ikke det. Det hele kom brått på og var mere opptatt av bilen på hengeren enn føreren av trekkvogna. Kjørte forresten Røgden ogRøjaren rundt på lørdag, men så intet som kunne minne om ditt tilholdssted.
Odd Mørkland
Rygge

Per

http://www.bt.no/nyheter/trafikk/--Jeg-har-ikke-sett-sa-mye-vann-for-3006814.html

Sjekk nettadressen og legg inn bildet de som kan......  2cv på en elv.... i dag

burton1041

Bilde, hvis jeg har gjort det riktig....

Sitat fra: Per på fredag 15 nov 2013 @ 15:56:43
http://www.bt.no/nyheter/trafikk/--Jeg-har-ikke-sett-sa-mye-vann-for-3006814.html

Sjekk nettadressen og legg inn bildet de som kan......  2cv på en elv.... i dag