Hovedmeny

A-modell spotting

Startet av EirikJ, lørdag 09 jun 2007 @ 10:54:33

« forrige - neste »

pastorn

I morgen kl.06.15 skal 2CV'n ut å kjøre igjen. Det skal vi forresten også onsdag og torsdag til samme tid. I morges var det 15 kalde grader, så jeg håper det er litt mildere imorgen. Vi er ivertfall to som kjører 2CV hele vinteren her i Skien. Den andre er en dame, opprinnelig fra Frankrike, som gjennom årene har hatt en drøss - ca.20 - av denne uforlignelige bilen. Hun må være en "kald" type ::)
Jan Arnth

eilert


Føler jeg ser overraskende mange 2CVer om dagen... Til tross for snø og salt i Oslo spottet jeg en rød spesial utefor Bryn senteret på lørdag. Guttungen har lekt med mobilen, så oppløsningen på bilde er satt til det absolutte minimum... Men dere spotter gjerne den røde prikken på bildet...  :D

-E;
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

Max Wiggo

Østfold 2CV Klubb på tur på Bygdeliv, NRK1, i kveld :) Masse kjentfolk og kjente biler ;D
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

André

Zappet innom.....hoppet i stolen  ;D ;D
mvh André....kjører 2CV i Bergen

jwh

#469
Sitat fra: Max Wiggo på tirsdag 09 feb 2010 @ 20:40:31
Østfold 2CV Klubb på tur på Bygdeliv, NRK1, i kveld :) Masse kjentfolk og kjente biler ;D

Kommentaren fortjener egen plass under "Ut på tur".
Fikk en telefon tidligere idag og satt dermed som et tent lys foran TVn og ventet på innsalget.
Dette var flotte biler, flotte folk og flott plass - med høy hippifaktor. NYDELIG!!

Hyggelig å se en gjeng "old school" 2CV entusiaster på tur på NRK. Vi var invitert med på turen - men hadde ikke anledning til å delta. Klart vi angrer......

JW
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

Thomas

Hallo, Forum
Linus og far, har i dag pleiet en nyyyyydelig blå 2cv, som står i vinteropplag.
Vi fikk startet den på første forsøk, og koste oss en 10- 12 runder i garasjen.
Vi gleder oss til våren kommer  :)
mvh
Thomas
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

André

Ja....vi er mange som er klar for våren nå...tenker jeg starter opp i morgen...for første gang siden November  ;D
mvh André....kjører 2CV i Bergen

Morten

I dag greide vi å hakke vekk nok is og snø til at vi fikk åpnet garasjeporten og hilst på noen gode venner:)

Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

EirikJ

Rød 2CV Special (VE-reg?) observert på Haukeland for endel dager siden. Hvem kan det ha vært? Var ikke Andrè... Gjett om jeg skvatt til da den passerte! Første i år,allerede!
Citroënnlig hilsen Eirik

Per

#474
Opphavet var i Spania i påsken og fanget denne pene med sitt kamera.  :D

brochmann

Hei Forum.
To "gamle travere" på brygga i Vollen i dag.

med breie glis  ;D ;D ;D
inge'n
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

André

mvh André....kjører 2CV i Bergen

PerI

Årets første tur endte med ikke bare en spottings, men to :)
Først kom jeg over Vindernkrysset og jeg fyllte bensin der. På andre siden av veien stod "Akademika"-bilen, og endelig fikk jeg tatt bilde av den. Det er opprinnelig en rød Special.




Tok meg deretter videre ned mot Aker brygge for en samling med gamle venner, og når jeg skulle tilbake stod denne i samme gata på andre sida av krysset :)
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

Morten

To ganger denne uka har jeg spottet en Charleston med åpent tak i Grenseveien på vei mot Valle Hovin :)
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

André

Var på vei til DS klubben sitt mekkelokale på Flesland i går , og i laguneparken stod en rød special  :)
mvh André....kjører 2CV i Bergen