Citroen Hvan krise

Startet av Klinkende, mandag 30 mai 2016 @ 16:59:10

« forrige - neste »

Klinkende

Vi har kjøpt en van som er bygd om til foodtruck i Oslo.

Vedkommende som har jobbet på denne bilen har gjort en elendig jobb med tanke på motor, clutch, elektronikk, rust og bodywork.

Den har heller ikke kommet igjennom EU kontroll etter 3 forsøk.

Er det noen kyndige som har mulighet til å hjelpe oss med denne? Har brukt store mengder penger å blitt lurt trill rundt. Vedkommende bryr seg heller ikke om kontrakt som er skrevet.

Hilsen rådløs

PerI

Her høres det ut som om du trenger en god advokat for å ordne opp med selger mer enn tips fra 2cv-miljøet.

Det er ikke mange HY i Norge, så da begrenser det seg med folk som skrur på de også. Hvis du er ute etter folk som kan HY og betale dem for å fikse en gammel bil med feil på motor, clutch, elektronikk, rust og karrosseri så høres dette fryktelig dyrt ut uansett type bil.

I Danmark er det flere biler i drift og sikkert mulighet for gode tekniske tips og delekjøp for medlemmer hvis du trenger det. I så fall kan man begynne å spørre på forumet citronik.dk.
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

Klinkende

Tusen takk for tilbakemelding, i første omgang ønsker jeg en som kan se over bilen når jeg får den :)

Mvh,

jwh

#3
Hvis du sender meg en melding på jawihaug@online.no, så har jeg et navn i Norge. Vet dog ikke om vedkommende skrur lengre, eller kan hjelpe.
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

Arnfinn

Vet at Bøhn Auto utfører service. Min kompis oppserverte i alle fall en på verkstedet sist han var innom.

Klinkende

Takk for tilbakemelding folkens, driver for øyeblikket å sjekker ut muligheter..

Sambalbij

desverre litt langt unna fra Alesund for å komme å se på bilen men peiling har jeg. Jeg eier og vedlikeholde min HY i over 20 år.
Deler er lett å finne ,spesjel i hjemme landet mitt Nederland. check Citroworld.

Hvem er det som gjor er dårlig jobb med bilen din?

har du noe spesifike spoerssmal kan de bare skrive det her

har hatt 25 2CV, AKSahara 4x4,AZU 1960,AZU 1972,Traction Avant 1955, CX2400GTI 1988 ,3 x ny Xantia.
Nå HY 1964, 2CV6 1973, Xantia break 1999, 2x HD.