Hovedmeny

Dansker på tur

Startet av EirikJ, fredag 04 jun 2010 @ 01:30:00

« forrige - neste »

EirikJ

Citroënnlig hilsen Eirik

skjalgo

#1
Hei!
Akkurat meldt meg inn i forum! Har nostalgiske grunner  for å engasjere meg no. Eg skreiv eit innlegg om dette på bloggen min, den vert lagt ut 8.6. Der legg eg og inn den fine reportasjen frå TV-Dk du la ut. Eg bur i Spania for eitt år og har skrevet denne bloggen herfrå: www.spania.s0.no,  sidan august i fjor. No er me i gang med å planleggje heimreise, og i den samanheng har eg byrja å sjå etter 2CV.  Eg kom over ein "kyrkjegard" for 2CV og Mahari her i nærleiken. Sikkert vel hundre bilar. Sjå bilete. Eg vil kjøpe i Noreg, det ser nok ut til å vere det enklaste. Skal ha bilen i Kviteseid, Telemark. Noko så veit om ein god køyrbar og EU-godkjent 2CV i Telemark til sals?
mvh
Skjalg Omdal
Spania/Stavanger/Kviteseid
Skjalg Omdal
Citroen 2cv-1987 mod.
Peugeot 406 HDI 1,9 stv, 04 mod.

dingus

Sitat fra: skjalgo på fredag 04 jun 2010 @ 10:33:45Eg kom over ein "kyrkjegard" for 2CV og Mahari her i nærleiken. Sikkert vel hundre bilar. Sjå bilete.

Denne så jeg også da jeg var i Spania på ferie i fjor. Husker ikke nøyaktig hvor, men det må ha vært et sted mellom Torrevieja og Benidorm. Morro å se så mange 2CV-er, trist å se forfallet.
1984 2CV Special - Ariel (2)
1986 Toyota HiLux - Luxefar
1994 Hymer Bobil - Bosse
2012 Toyota Auris - Traustisen