1970 2CV4 må vekk innen 1. juli!

Startet av admin, fredag 15 jun 2012 @ 14:54:03

« forrige - neste »

admin

Klubben har blitt kontaktet av Kåre Bergland, som har en 1970-modell 2CV4. Denne står i en garasje som skal rives, og må derfor vekk før 1. juli. Bilen var i OK stand før den ble satt vekk, men har vært avskiltet en stund.

Bilen er hvit. KM-stand ukjent, men under 100.000 km.
Det er montert Ebersprächer kupevarmer på den.

Ta kontakt med Kåre Bergland på 90101842.

PerI

Ser ut som om tlf.nr leder til Oslo. Bilder hadde gjort seg. Noen som har mulighet for å se på? Mulig jeg kan stille en garasjeplass til disp en kortere periode i sommer hvis noen slår til.
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

Arnfinn

#2
Status ? Noen som vet hva som skjer med fireren ?

Bilen er ekspedert !!

Noen som kan si noe om bilen, eller er det bare å vente å se på finn ?

ab

André

Det er en 70 mod 2CV4 på finn nå...prisforlangende er 20000...og den er merket solgt...
mvh André....kjører 2CV i Bergen

PerI

At den er ekspedert, regner da med at du har kjøpt den,  Arnfinn?

Den 4-eren på finn som er solgt på sørlandet, det står noe mer spennende i bakgrunnen :)
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

Krøll

Bilen befinner seg i Hønefoss og er en 1974, jeg kjøpte bilen av Bergland (som er 91 år og kjører bil i Oslo trafikken som en ungdom) Han har hatt bilen fra ny.Han var ikke sikker på når den ble satt i garageannlegget, Det var lagt aviser i 3 høyder under mattene foran og bak og disse var fra 1988.Bilen har ny motor som har gått 15000 km, og har praktisk talt ikke rust. Var skeptisk da bilen sto på flate vinterdekk og hadde montert Eberspecher varmer. Den går meget bra og er nok satt bort før det ble moderne og salte.Jeg har satt istand en 2CV til kona og gjør klar en til meg selv,spørsmålet er om hun tåler flere prosjekter.
Hilsen Dag

brochmann

Hei Dag.
Vær velkommen i klubben, det er mye hygge i å ha samme interesse, vet du. sms 4826 9800, jeg er kasserer i klubben.
mvh inge'n
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.