Hovedmeny

2cv deler på nett

Startet av Arnfinn, tirsdag 01 okt 2013 @ 14:58:11

« forrige - neste »

Arnfinn

Denne linken datt ned i epost kassa i dag. Noen som har erfaring med disse ?

http://www.autodeler.co.no/register

Arnfinn

PerI

#1
SitatVår side inneholder linker til tredjeparts nettsteder. Vi er ikke ansvarlig for retningslinjer, praksis og / eller innhold av disse nettsidene. Deres bruk er på egen risiko.

Hvis dette stemmer, så selger de ikke noe selv, bare linker til andre sider når man søker etter deler. Så hva er egentlig poenget med denne nettsida da? At man får betaling for hver gang man sendes videre til en annen side kanskje?

edit: ved nærmere sjekk, så er de en deleforhandler / distributør av deler. Ser ut som man må betale fortollingsgebyr i tillegg til prisene på nett.
www.mister-auto.no er en tilsvarende side jeg har god erfaring med for deler til bruksbiler der man ikke trenger å tenke på ekstra norsk mva og fortollingsgebyr i tillegg.
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

Arnfinn

Ante meg at det var noe "lureri"

Takk for info, bare å slette med andre ord

Arnfinn

Kontralys

Hei. Har bestilt deler via denne web-siden. Bra priser, men det går litt tregt. Etter at jeg bestilte gikk det 5 dager. Så får jeg en mail der de opplyser at en av delene er ikke tilgjengelig, men de foreslår et alternativ. Jeg aksepterer det. Så går det ytterligere 4 dager før jeg får et trackingnummer med frakselskapet. Delene er pr i dag ferdigbehandlet hos tollvesenet, og på veg til meg. Alt i alt blir det nesten to uker fra bestilling til levering. Fikk et refund på kr24,- da de alternative delene var litt billigere.

Bra priser, bra utvalg, seriøst, men tregt.