Hovedmeny

En 2cv mindre i Norge

Startet av bj-torb, torsdag 22 des 2011 @ 20:05:55

« forrige - neste »

bj-torb

Ja ja da er det enda en 2cv mindre i norge. Fikk mine Finske skilter i dag. Gikk gjennom kontrollen på biltilsynet her i Porvoo uten en eneste annmerking :-) Hadde ikke forventet noe annet da jeg bruker mye tid på bilen :-) Fikk et bra skilt nr  JIL - 360. En JIL bil 360 grader runt :-)

Som jeg har skrevet her i forumet før så er jeg da en Norman i Finland, så trenger noen av dere råd, tips når dere skal på 2cv tur over hit så ikke nøl med å kontakte meg hvis dere lurer på noe.
Bjørn-Tore

1995 XM TCT
1983 2CV 6
1951 Sunbeam S7
1971 BSA A65 Lightning

PerI

Godt er det at på verdensbasis er det samme antallet da ;D

Det kan jo hende noen nordmenn tar turen over til Finnenes jubileumstreff til sommeren hvis sjansen byr seg. Har du noen kontakt med 2cv-miljøet der borte? Har et par kontakter i Helsinki/Sipoo hvis du vil møte noen som driver med trimming av 2cv.
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

bj-torb

Har ikke kommet i kontakt med så mange med 2cv enda. Gi meg kontakt informasjonen du har på de  i Sipoo er du snill. Jeg bor nemlig i Sipoo også. Nærmere bestemt i Söderkulla. Også har jeg et mc service verksted i Sipoo.  www.btmotoservice.fi
Bjørn-Tore

1995 XM TCT
1983 2CV 6
1951 Sunbeam S7
1971 BSA A65 Lightning