20 svensker, 8 dansker, men INGEN fra Norge!!

Startet av Morten, tirsdag 14 sep 2010 @ 16:56:36

« forrige - neste »

Morten

Sitat fra: Morten på mandag 24 jan 2011 @ 00:34:56
Sitat fra: André på søndag 23 jan 2011 @ 19:50:14
Nå tenkte jeg å ut fingern å betale billett med kredittkort...men hvordan har de tenkt det med kvittering eller billett?
Mottar man noe slikt på mail... ble litt usikker  ::)

Jeg har forstått det slik at man uansett mottar billetten i posten. Det er sannsynligvis derfor det tar litt tid før man får den også. Og som sagt - jeg skal gjøre arrangørene oppmerksomme på at det har begynt å gå rykter om at billettene har lang leveringstid.

Heldigvis er det jo fortsatt et halvt år igjen til treffet starter.

Jeg snakket med Xavier i går, og han beklaget at det har vært lang ventetid for å få billetter. De har satt inn ekstra mannskap på registreringene, men har hatt en veritabel storm av påmeldinger. De er nå oppe i 4000 forhåndssolgte billetter, og har altså allerede passert de aller fleste tidligere verdenstreffene. Dermed ser de nå på hvordan de kan utvide leirområdet.

Han meldte at antallet påmeldinger har gått ned nå etter at prisene ble økt, og 6 personer jobber på spreng med å registrere alle påmeldingene, de regner med å komme ajour i løpet av februar.

Dette blir litt av et sirkus, folkens!  O0
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Max Wiggo

Sitat fra: Morten på lørdag 05 feb 2011 @ 10:17:55
...
De er nå oppe i 4000 forhåndssolgte billetter, og har altså allerede passert de aller fleste tidligere verdenstreffene. Dermed ser de nå på hvordan de kan utvide leirområdet.

...

Dette blir litt av et sirkus, folkens!  O0

Høres bra ut! Jeg gleder meg. ;D
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

Max Wiggo

Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

Morten

Siste beskjed fra Xavier er at de jobber på spreng i februar med å komme ajour, og regner med å være ferdige med bunkene med forhåndsregistreringer innen midten av mars. Dersom du er påmeldt og ikke har fått billetten din innen midten av mars - ta kontakt med meg, så skal jeg gjøre mitt for å hjelpe. m@zaq.no
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

André

Vi gleder oss...Kjersti er i full gang med Fransk kurs  ;D ;D
mvh André....kjører 2CV i Bergen

The Stig

Her ser vi også fram til laaangtur. Påmeldingen er betalt for 1 mnd siden og billige flybilletter til frue og barn er i boks  ;) Egentlig er det bare snysmelting foran vinterfjøsen, oljeskift og atter en ny vindusspyler pumpe som mangler før kursen settes sørover 8)  8) Jo, mangler barnevakt til familiens yngste. Breton (epagneuel francais) jente på snart 5 år, glimrende jakthund! Elsker ryper men hater katter, lyder det klingende navnet Ami  ;) Men det er jo enda god tid å finne barnevakt...
85 2cv Special, 72 Renault 4 , 74 Hanomag Henschel F20, 01 Berlingo, 05 Xsara Picasso hdi

brochmann

Hei Forum. ;D ;D ;D
Tre fete glis i dag.

I dag har jeg mottatt bekreftelse på at jeg har betalt min billett til Salbris. Pent håndskrevet (hva tenker de på?) Dette gleder jeg meg til. Skal kjøpe NY Guide Michelin over "la France". Bli med og spis, den som tør.
inge'n mat er ordentlig god uten godt selskap og tilstrekkelig godt drikke synes nå jeg  ;) ;D ;D.
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

eilert


Det er klart du skal få selskap Inge, ingen tvil om at jeg tør!!  ;D 

Like pent og håndskrevet lå billett nr. 3600 i postkassen da jeg kom hjem i kveld, veldig gledelig! Dette ser jeg virkelig frem til!

-E; 

;D ;D ;D
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

André

Billett nr 3829 lå i postkassen min i dag...bare tre måneder til nå...... ;D
mvh André....kjører 2CV i Bergen

The Stig

Enda ikke sett noe til billetten, men det er vel noe lenger postgang hit  opp til nordpolen ;)
85 2cv Special, 72 Renault 4 , 74 Hanomag Henschel F20, 01 Berlingo, 05 Xsara Picasso hdi

Max Wiggo

Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

Poirot

Sitat fra: André på torsdag 24 mar 2011 @ 19:11:00
Billett nr 3829 lå i postkassen min i dag...bare tre måneder til nå...... ;D

TRE mnd...?  Planlegger du en liten EN maaneds omvei paa turen nedover?  ::)
Bedre med 2CV enn bare èn!

2EL (Klara)

Min billett kom for noen uker siden og jeg trenger nok en måned på komme meg ned med 2EL ;D
1 stk 2CV6 1984 mod Elektrisk 2CV "2EL"  kjørt over 8000 elektriske km
1 stk Evasion 2,0  1998 mod
1 stk Dspesial       1971 mod
1 stk Bosch Rotak 43 Litium ion gressklipper
Salg av Lithiumbatterier www.electricfuel.no
Oslo

André

Orsak ... ble litt ivrig...en måneds omvei hadde vært gøy...men det er nok 4 måneder til ja....
mvh André....kjører 2CV i Bergen

Poirot

Sitat fra: André på fredag 25 mar 2011 @ 16:07:55
Orsak ... ble litt ivrig...en måneds omvei hadde vært gøy...men det er nok 4 måneder til ja....

Men en liten omvei ER jo bare flott!  Selv planlegger jeg en slik "liten" omvei via et godt stykke nord for polarsirkelen (avhengig av hvor god tid vi har...) saa min elskede kan faa oppleve MIDNATTSSOLA for forste gang! :o  Blir liksom greiere aa ta det foer enn etter verdenstreffet.. ???
Bedre med 2CV enn bare èn!