"Hjemmeside" for verdenstreffet

Startet av Morten, mandag 30 jul 2007 @ 14:40:24

« forrige - neste »

pilster

Ja også er det jo primus rally da, blir  isåfall første gang uten Uralen, men 2cv er like kult (lavvo og gode poser samt ovn gjør det hele snadder) :-)
Per I.
- 2 x 86 2CV
- 1 x 86 Honda VF1100 Custom
- 2 x 85 Honda MTX 80 og 50
- 1 x 96 Isuzu pickup 4x4 (alle trenger en pickup !? )

Max Wiggo

#16
2011-treffet har også Facebook-side:
http://www.facebook.com/group.php?gid=113060224529
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

Jan Ove Rønning

Sitat fra: Max Wiggo på mandag 07 des 2009 @ 21:11:23
2011-treffet har også Facebook-side:
http://www.facebook.com/group.php?gid=113060224529

Hmmm... sikkert fint for de som har slikt. Virker snart som det er et "must" for å henge med i den moderne verden, noe jeg til tider motstreber. Jeg kjører 2CV! :D

Gleder meg til treffet da! Blir det halvparten så bra som i fjor så blir det kanon. :)
1959 AZU
1971 AK 400
1976 2CV6 SPOT (Nummer 15 av 30)
1981 John Deere 2040
1984 Honda Nighthawk 700 S
1987 2CV6 Dolly
2010 Subaru Impreza

André

Facebook ja...jeg er litt motsrebersk jeg også...men facebook synes jeg er ett fint redskap til å holde kontakt med familie og venner
mvh André....kjører 2CV i Bergen

PerI

Ikke fortvil, det står "Open: All content is public.", det betyr at man ikke trenger facebookprofil for å se innholdet på Salbris-sida. Og facebook holder jeg meg også unna så godt det lar seg gjøre :)

(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

Ingeborg

Jeg kjenner at jeg har veldig lyst til å dra på Verdenstreff :) Kanskje det blir verdenstreff i stedet for verdensspeiderleir?::)
student og borteboer med 2cv6 Dolly 1986 r/h, overtatt v06

Jan Ove Rønning

Ser at franskmennene har fått i gang forhåndspåmaldingen sin også nå.
Da er det vel bare en ting å gjøre vil jeg tro... :D
1959 AZU
1971 AK 400
1976 2CV6 SPOT (Nummer 15 av 30)
1981 John Deere 2040
1984 Honda Nighthawk 700 S
1987 2CV6 Dolly
2010 Subaru Impreza

Morten

Jeg har som nevnt i annen tråd fått tilsendt et informasjonsbrev fra arrangørene, her er noen hovedpunkter oversatt til norsk:

Prisøkningen utsatt

Den tidligere prisøkningen som var annonsert fra nyttår er utsatt med én mnd. Det vil si at det fortsatt er mulig å forhåndsregistrere seg til prisene som står i desemberutgaven av Citrophile.

Dørene åpner tidligere for deltakere som har forhåndskjøpt billett
Hvis du har billett åpner vi adgangen inn til treffet om morgenen 26. juli.
Øvrige deltakere må vente til billettsalget åpner kl 17.00.

VIKTIG: Av sikkerhetshensyn vil ingen slippe inn før 26. juli. Hvis du planlegger å komme tidligere til Frankrike er du hjertelig velkommen til å delta på ett av våre førtreff langs grensen (se nedenfor)

Mer enn biler er allerede påmeldt!
Pr 31. desember var allerede 1386 biler og 4126 deltakere registrert i vår database. Hovedvekten av deltakerne er fra Frankrike (747 biler), Tyskland (152 biler), UK (105 biler) og 23 andre land, men vi har fortsatt en bunke med over 600 skjemaer i innkurven som venter på å bli registrert, noe som bringer det totale antallet opp i over 2000. Men ta det med ro; vi har masse plass på leirområdet!

Frivillige i arbeid
For å gi deg den beste treffopplevelsen har vi rekruttert over 300 frivillige som er klare til å stå på døgnet rundt

Fasilitetene er i boks!
Vi har underskrevet kontrakt for alle de viktigste fasilitetene. Mer enn 100 dusjenheter og mange flere toaletter vil være tilgjengelig. Vi vet hvor viktig det er at de er rene og funksjonelle gjennom hele treffet, og organiserer team med ansvar for dette.
Men husk - renslighet er alles ansvar!

Velkommen på førtreff
Flere av de franske 2CV-klubbene vil ønske utenlandske 2CV-venner velkommen ved de viktigste grenseovergangene. Klubbene i Perpignan (sør), Maubeuge (nord), Toul (nord-øst) og Belfort (øst) planlegger allerede nå førtreff for å samle 2CVere og bidra med overnattingsmuligheter og aktiviteter på de siste etappene til Salbris, i perioden 23.-25. juli. Det er ventet at klubbene i Amiens, Landes og Strasbourg også melder seg på her. Følg med på www.2cvfrance2011.fr for informasjon og GPS-posisjoner

Verdensmesterskap i demontering
Verdenstreffet kommer til å inneholde tidenes første verdensmesterskap i 2CV-demontering. Kvalifiseringen foregår ved å demontere og sette sammen en komplett motor, og dette vil foregå hver dag hele uken, og alle landene oppfordres til å stille med deltakere. Lørdag 30. juli går finalen, hvor hele biler skal demonteres, flyttes og monteres igjen. Kontakt underholdningskomitéen på animation@2cvfrance2011.fr for informasjon og påmelding.

2CV-museum
Det blir selvfølgelig 2CV-museum også. Nå har vi funnet en løsning for å plassere utstillingen innendørs, noe som muliggjør utstilling av biler du aldri har sett maken til!

Raid
Tre raid er planlagt i etterkant av treffet. Det vil være mulig å bli med på en rundtur i fransk vinkultur, eller en rundtur sydover gjennom Loire og Brittany. Flere raid er ventet, og det vil selvfølgelig være dagsturer i Salbris og området rundt under treffet.
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)