Hovedmeny

Rapport frå Spania

Startet av skjalgo, tirsdag 08 jun 2010 @ 09:14:09

« forrige - neste »

skjalgo

Nytt medlem i klubben i dag. Har skrive eit innlegg om mitt tilhøve til 2CV på bloggen min: http://spania.s0.no/  i dag tysdag 8. juni 2010. Undrar på om eg skal skaffe meg ein <80mod i Spania eller i Noreg. Har lest mykje på forumet i det siste. Det blir vel å kjøpe heime trur eg....
Skjalg Omdal
Citroen 2cv-1987 mod.
Peugeot 406 HDI 1,9 stv, 04 mod.

GeirW

Velkommen til klubben!  :)
Gøy at vi nå kan skryte på oss en lokalavdeling i Spania!  ;D

Ønkser deg lykke til i jakten på 2CV. Det er en både morsom og frustrerende prosess. Så mange muligheter og man vil vel samtidig gjerne finne den "perfekte" bilen?

Forstår at du har lest en del i forumet, og det er selvsagt mengder av god informasjon samt linker til god info her. I tillegg vil du snart motta Citrophile, mye verdifull info også der.  :)

brochmann

Hei Forum & Skjalg

I dag har vi(kasserersken/ kassøren?  :D ;D ;D) pakket konvolutt med Citrophile til deg  ;D. Som Geir "antyder", ...- noget er at finde ;) i bladet. Velkommen blandt oss, vi gleder oss til å møtes, med eller UTEN 2cv, men ..., du glir mer inn i miljøet med 2cv, da ;D ;D ;D.
mvh inge'n
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.