Fransk bildag 2010, Hadeland glassverk.

Startet av brochmann, søndag 06 jun 2010 @ 20:25:39

« forrige - neste »

brochmann

Hei Forum.
Jeg starter en ny tråd om Fransk Bildag 2010. ;D ;D ;D.

Spot hadde en avtale med -53modellen om å møte på Rødtvedt i dag, klokken 0830 (altfor tidlig spør du meg, men Spot ville det slik). -53modellen ville gjerne ha følge over til Randsfjorden.

Strålende vær, godt og varmt. Mange flotte biler og 25 2cv'er (inkludert noen Dyan'er). Mange for meg ukjente folk. Stor moro  ;D.

-53modellen vant 2 priser, ikke rart Morten gliser  ;). Fint at klubbilen kommer seg ut og blir brukt. Takk til Morten som kjørte.

Takk til deg som møtte. Til deg som ikke kunne, håper du kan neste gang.

mvh inge'n
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Thomas

Hei, Forum-
Fam ANDersen, takker for en flott dag på på Hadeland
Mvh
Thomas
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

eilert


Godt å se, og lese! Så mange A-modeller er jo utrolig bra! Mye vil ha mer, så flere bilder mottas med stor takk – som et plaster på såret for oss som så gjerne ville, men ikke kunne få det til i år.

Det har vært en "tung" dag og tøft å innse at man ikke klare å få til alt man har lyst til.
Men får håpe og tro at jeg kan neste gang!

-E;
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

Max Wiggo

Takk for en flott dag i solen! Hyggelige folk og flotte biler er alltid en bra miks ;D
Jeg kom frem til at det var 23 2CVer, 1 Dyane og 2 Amier tilstede. Litt synd at disse ble stående mellom en C5 og C6 et stykke unna de andre A-modellene, men de fikk i alle fall vist seg frem.
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

pastorn

Hei Forum
Som førstegangs deltager på Fransk bildag ble dette en flott opplevelse. Ankom som den første med 2CV, og var spent på hvor mange av samme slag som ville dukke opp. Været var flott, bilene fine og tildels festlige, og folket var i strålende humør. Som nykomling var det veldig hyggelig å bli ønsket velkommen av kona til Inge`n, (beklager at jeg ikke husker navnet ditt :-[). I det hele tatt var 2CV folka veldig hyggelige. Takk,takk :) Artig var det for en gammel Hunndøling å treffe folk fra Raufoss (8 km. mellom stedene). Vi hadde faktisk felles kjente. Så stor er verden! "Bærta" var i strålende form begge veier, Skien-Jevnaker. At sjåføren så ut som en rødhud ved hjemkomst var ikke overraskende. Med sterk sol hele dagen, taket av og alpelue var det ikke mer å vente. Hjertelig takk til dere i 2CV-klanen for en flott dag ;D ;D. Dette ga mersmak ;D ;D
Mvh  Jan Arnth Larssen