Den beste dagen i mitt liv

Startet av mattof, mandag 09 jan 2017 @ 10:48:30

« forrige - neste »

mattof

Endelig har jeg funnet det. Jeg har lett etter det hele mitt liv. Og plutselig er jeg her. Et sted hvor jeg kan være meg selv. Og snakke med folk som er like interesserte i citroen. Akkurat som meg!

CITROEN ER BÆST ALLE SOM STÅR I MOT ER EN IDIOT!Am i right?

Snx senere beste folka

EirikJ

Hahaha.... Veldig entusiastisk. Nesten for mye av det gode. Her er det noen som tuller, tenker jeg  ;) Men, velkommen på forum!
Kanskje du kan fortelle litt om deg og bilen? Tror det finnes en tråd for det allerede.

Forum er litt stille for tiden, og jeg syns aktiviteten her har avtatt de senere år. Synd, for jeg bor ikke på Østlandet, og har derfor ikke så mange likesinnete å prate med, utenom på forum. Det forum kunne hatt godt av, er nye, aktive, brukere. Håper du benytter forum til å dele Citroën-stoff med oss! F.eks. tråder om biler har det vært veldig lite av her.
Citroënnlig hilsen Eirik

eilert


Hvor, hvor er "Liker" knappen her da  ;D

Uansett; tommel opp for engasjement og håp om oppadgående aktivitetsnivå! Og velkommen på forumet!

-E;
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

Morten

Hei mattof! Velkommen, høres ut som du har kommet på riktig sted og kan sparke i gang gamle forumtravere med nye og gamle diskusjoner :)
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)