Hovedmeny

2cv mekke video

Startet av 2EL (Klara), søndag 06 des 2009 @ 14:41:36

« forrige - neste »

2EL (Klara)

1 stk 2CV6 1984 mod Elektrisk 2CV "2EL"  kjørt over 8000 elektriske km
1 stk Evasion 2,0  1998 mod
1 stk Dspesial       1971 mod
1 stk Bosch Rotak 43 Litium ion gressklipper
Salg av Lithiumbatterier www.electricfuel.no
Oslo

man from paradis

Flott underholdning. Trivelig å se 2cv jobbing, er det flere som har slike mekkevideoer?
Hilsen Bjørn
2cv Special 1982
2cv Dolly 1983
Kia Ceed 2010
Fiat Elnagh campingbil 2007

2EL (Klara)

Jeg fikk litt lyst til å lage en sån mekke video ;D får ta å sette opp kamera neste gang jeg går i garasjen :D
1 stk 2CV6 1984 mod Elektrisk 2CV "2EL"  kjørt over 8000 elektriske km
1 stk Evasion 2,0  1998 mod
1 stk Dspesial       1971 mod
1 stk Bosch Rotak 43 Litium ion gressklipper
Salg av Lithiumbatterier www.electricfuel.no
Oslo

Otto

Med tanke på vedlikeholdsmanual, så kunne video være en ide. Ikke så enkelt å ta med i garasjen som hefte/bok, men likevel.
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

getor

Vi har snakket om "2CV for Dummies" i en annen traad. Aa legge inn videoinstruksjoner er slett ingen dum ide. Faktsik veldig kreativt og helt sikkert nyttig. Spesielt for oss noviser... :)

jwh

#5
Ja, mitt formidlingsglade hode tenner også på slike innspill. 
Å lage videoepisoder som korresponderer med artiklene i Dummies boka hadde vært artig.

Men, som ellers her må det skapes først og så kan vi i ettertid få det publisert - den ene veien (DVD) - eller den andre (youtube). 
SÅ IMENS, KJØR PÅ MED OPPTAK!!.  Hvem tar f.eks rammeskift-episoden ?  ;D

JW 
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

2EL (Klara)

Sitat fra: jwh på mandag 07 des 2009 @ 15:38:03
Ja, mitt formidlingsglade hode tenner også på slike innspill. 
Å lage videoepisoder som korresponderer med artiklene i Dummies boka hadde vært artig.

Men, som ellers her må det skapes først og så kan vi i ettertid få det publisert - den ene veien (DVD) - eller den andre (youtube). 
SÅ IMENS, KJØR PÅ MED OPPTAK!!.  Hvem tar f.eks rammeskift-episoden ?  ;D

JW

Jeg jobber som fotograf/redigerer og har det opptaks utstyr som trengs. Så jeg kan stå for filming og redigering.
Tror det lureste er å legge det ut på Youtube eller Vimeo, da blir det enkel å søke etter den mekkefilmen man er ute etter. Hva med å legge alle linkene til filmen på 2cv siden eller her på forumet?

1 stk 2CV6 1984 mod Elektrisk 2CV "2EL"  kjørt over 8000 elektriske km
1 stk Evasion 2,0  1998 mod
1 stk Dspesial       1971 mod
1 stk Bosch Rotak 43 Litium ion gressklipper
Salg av Lithiumbatterier www.electricfuel.no
Oslo

man from paradis

Kjempeide!
Levende bilder forklarer jo enda bedre enn tekst og illustrasjoner :o. Men på denne måten får man begge deler, og ja takk det ville være "bærre lekkert". ;D Tror også at you tube er rette media for distribusjon. På dette forum er det mange kreative mennesker ;D
Hilsen Bjørn
2cv Special 1982
2cv Dolly 1983
Kia Ceed 2010
Fiat Elnagh campingbil 2007