Låsering til hjullagre foran

Startet av GeirW, torsdag 25 jun 2009 @ 09:39:47

« forrige - neste »

GeirW

Trenger et (helst to) snarest mulig. Citroen ringte meg og forteller at de ikke får fullført jobben. De har oppsport et stk i Skeen for 59 kr, så prisen er liksom ikke greia. Tigjengelighet derimot....
Reiser på ferie med bilen på søndag, og om ikke dette er i orden, - ingen ferie.  :-\

Om noen har et liggende, betaler jeg godt, samt gjerne frakt md budbil til citroen billingstad samt kompensasjon for bryderiet.

Treffes på tlf 924 77 070. Kan være jeg ikke kan svare grunnet jobb, men legg igjen beskjed eller send en SMS og jeg tar umiddelbart kontakt.

Håpefull hilsen
Geir


eilert

Hei Geir!

Om ingen melder seg og Classic Parts ikke har muligheten til å sende express eller evt. hør med Nettodelar om de har noen mulighet for å sende over natten...
Eller så får du legge første stopp innom hos 2CV-Experten eller hos Dansk 2cv Centers så monterer de det vel mens du venter om du ringer å avtaler med dem. Skulle ikke du nedover i Europa? Første dag av en god Citroën ferie starter ofte med et verkstedsbesøk i Danmark eller nord Tyskland...  ;D ;D

Lukke til, og god ferie!

-Erlend;
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

Jurgh

Ville vel kanskje ikke kjørt til 2CV-Experten uten låseringer til lagrene foran ?

GeirW

Takker for konstruktive innspill. Jeg har lært en lekse, og neste gang vil jeg planlegge det annerledes fra begynnelsen av. Nåværende hjullagre ville fint tålt turen til Torben, og det ville nok vært smartere å avtalt skifte der på veien.

Slik situasjonen er nå står bilen demontert på Citroen og kan derved ikke taes nope sted. Classic parts får delene på mandag, videresender direkte til citroen og bilen er ergo ferdig tirsdag eller onsdag. På tide å begynne kansellere bookinger underveis grunnet utsatt avreise.   :P

Om noen derimot skulle ha en låsering liggende....?  ;)

GeirW

Problemet er løst! :-)
Fikk en hyggelig telefon fra Jørgen i Oslo som har delene liggende. Får hentet dem i morgen og ferdigstilt jobben på Citroen i løpet av dagen.

Tusen takk! :-)

eilert

Sitat fra: Jurgh på torsdag 25 jun 2009 @ 12:25:42
Ville vel kanskje ikke kjørt til 2CV-Experten uten låseringer til lagrene foran ?

Æhe, gikk litt fort hos meg der ja; bilen/deler er alt demontert ja...  :)

Men godt det løser seg Geir! Da håper jeg vi kan ønske lykke til med innspurten av klargjøring og 123 og så Riktig God Tur! Og
I egnet tråd håper jeg vi får raporter og bilder underveis!!  ;)

-E;
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

GeirW

#6
Tusen takk Eilert, fått Amelie tilbake fra Citroen og tenker akkurat i dette øyeblikk å våge meg ut på montering av 123 og ny coil. Synes på et vis det er litt dristig, har ikke tidsmessig mye å gå på iom avreise søndag morgen, men klarer simpelthen ikke la vær å prøve. Håper det ikke dukker opp flere akutte mekketråder fra min side før avreise, og lover å gi forumets edle herrer en tilbakemelding når oppdraget forhåpentligvis er vel utført.  :)