Hovedmeny

2CV stjålet i Oslo

Startet av dg, fredag 11 aug 2006 @ 08:15:56

« forrige - neste »

dg

Denne meldingen bes spredt til så mange som mulig i Citroenmiljøet

Paal Bach Nandrups 2CV Charleston 1984 ble stjålet i Oslo natt til 7.aug.
Reg.n.  DE 84842.    Farge  burgunder og sort. 

Vennligst hold utkikk og meld til politiet, Paal eller meg dersom du ser den.
Paals T. nr er  928 55 945.

Hilsen Arne Lund



dg

Jacob

#1
En kan lure på hva slags ford**** idioter det er som stjeler en 2CV.. ???  ::)>:(
Riktignok har vi vel verdens minst innbruddssikre biler. :-\
Men samtidig er jo 2CVen noe av det minst diskrete fremkomstmiddel en kan ferdes i på såvel dagtid som nattestid, eller når det er disse krapylene forretter sine misgjerninger. >:(
Og en Charleston er jo enda et hakk eller fire mer gjenkjennelig enn en mer anonym Spécial...
Håper bilen kommer fort til rette igjen, og ikke minst at de helv**** drittsekkene ikke har herpa klenodiet eller endog kjørt bilen til vrak :'( >:( >:( >:(
Vi får tro og håpe det beste...

Jacob

'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar"

Morten

Ja, det gjør meg også så forbanna at jeg nesten ikke har ord for det! Og jeg er enig i at det er ganske uforståelig, det er jo ikke akkurat en ideell "getaway-bil", ikke er den særlig ettertraktet i Polen eller Afrika, og ikke er det en bil som forsvinner i mengden. Rett og slett trist, håper den kommer til rette!
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

EirikJ

Det mest frustrerende er at slike folk stort sett kommer unna med det!!  Jeg vil ikke tenke på det, blir så j***** f******* >:( >:(

Hvis bilen var fin, er den sikkert i utlandet nå, med ny identitet, for å bli solgt :'(
Citroënnlig hilsen Eirik

Jacob

Er det noe nytt om denne ???
...har den ikke dukket opp ennå, så har den vel gått til utlandet, ja :'( >:(
'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar"

EirikJ

Fikk visst en lykkelig slutt denne saken :)
2CV'en ble funnet ikke langt fra der den ble tatt, og uten andre skader enn innbruddskadene, har jeg fått vite.
Citroënnlig hilsen Eirik

Jacob

Du verden, det var ikke verst!! :D

Intet er som en "happy ending" ;)

Bilen var sikkert veldig spesiell for eieren - f.eks. 84 mod med spes. reg.nr DE84842 - tyder på spesialfikset reg for akkurat den bilen 8)

Jacob
'LHM er ikke det verste man har, og om litt er kaffen klar"