Hovedmeny

2CV ART PICTURES

Startet av bj-torb, mandag 26 jul 2010 @ 18:48:21

« forrige - neste »

bj-torb

Hei alle 2cv fans. Gikk ut og tok noen nær bilder av min 2cv i regnet i dag.
Synes de ble bra så jeg legger noen ut her. 2 cv er jo kunst.
Oppfordrer alle 2cv fans å gjøre det samme. Så får vi se hvor mange flotte bilder i forskellige vinkler vi får  ;D
Bjørn-Tore

1995 XM TCT
1983 2CV 6
1951 Sunbeam S7
1971 BSA A65 Lightning

Medtner

Her er et bilde tatt i mars når bilen sto på låven for vinteren. Savnet den veldig og var godt å ha noen bilder.
Erik Haugan Aasland,

1984 2cv Special

Medtner

Her er posering i Grimstad sentrum under et lite treff. 2cv er kunst, ja. Se hvordan de løfter bildet fra å være et ordinært og stusselig bilde av jolla som ligger bak, til å bli et mesterverk. ;-)
Erik Haugan Aasland,

1984 2cv Special

Poirot

Og tenk hvor kjedelig dette jordet hadde vaert, hadde det ikke blitt studert gjennom frontvinduet paa en 2CV?  For ikke aa si rett etterpaa blitt kjoert over I en 2CV... ::)
Bedre med 2CV enn bare èn!

Jan Ove Rønning

#4
Av og til når man tror man har har knipset masse halvgreie bilder finner man et som er helt utenom det vanlige. Nei, det er ikke photoshoppet!

Sjelden har riksgrensen sett bedre ut. :)
1959 AZU
1971 AK 400
1976 2CV6 SPOT (Nummer 15 av 30)
1981 John Deere 2040
1984 Honda Nighthawk 700 S
1987 2CV6 Dolly
2010 Subaru Impreza

PerI

Det har jo blitt noen bilder av 2cv oppigjennom, men dette blinkskuddet tok min kone opp av taket på pinsetreff i 2008 i Danmark :)
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

getor

I snestorm sist vinter...

EirikJ

#7
Et jeg tok på et Citroën-treff, litt utpå "senkvelden" mens man drakk vin, pratet og beskuet konturene av bilene som stod i mørket på parkeringsplassen.



Hadde tenkt å kalle bildet noe med "Flotte former under gatelykten", men innså at det bar galt av gårde.....så droppet å tenke mer på navn
Citroënnlig hilsen Eirik

The Stig

#8
Nordnorsk sommer   :-\
85 2cv Special, 72 Renault 4 , 74 Hanomag Henschel F20, 01 Berlingo, 05 Xsara Picasso hdi

EirikJ

Haaahaha ;D.....eller vestlandet for den del :-\
Citroënnlig hilsen Eirik

Thomas

Ha, Ha, Ha...i Oslo måtte vi ta endene inn i stua.....
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

Olav

Fra sommerens raid på nordvestlandet. Bilde fra Atlanterhavsveien og Djupvatnet ved Djupvasshytta.
Ærbødigst,
Olav Strand

1983 2CV6 Special - Rouge Corsaire - "Tutten" - Kjøpt i  Mai 2008 - Rullende restaurering - Ferdig restaurert i Mai 2013
1986 2CV6 Special - Blanc Meje - "Bolla" - Originastandl - På veien i juni 2019

bj-torb

#12
Det renner inn med flotte bilder.
Her er ett bilda av Tyttö i fra Valdres ved innsjøen Bygdin.
(jeg kallte min 2cv Tyttebæret. Min finske kjæreste forkortet det til Tyttö som betyr jente. Ergo så heter min kjære 2cv Tyttö)
Bjørn-Tore

1995 XM TCT
1983 2CV 6
1951 Sunbeam S7
1971 BSA A65 Lightning