Skal du på treff?

Startet av admin, onsdag 08 mar 2006 @ 15:58:20

« forrige - neste »

admin

Følg med her på hvor mange som har tenkt seg til naboen neste sommer!

Morten

Jeg er ikke påmeldt ennå, men går alt som det skal bør vel Sverige være min verdenstreff-debut.
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

EirikJ

Sitat fra: Morten P Ruud på søndag 12 mar 2006 @ 20:20:01
Jeg er ikke påmeldt ennå, men går alt som det skal bør vel Sverige være min verdenstreff-debut.

Samme med meg. Skal bare skifte ramme og reparere bremser bak. Dere vet....det vanlige ;D
Citroënnlig hilsen Eirik

Morten

Sitat fra: EirikJ på onsdag 15 mar 2006 @ 22:50:17
Samme med meg. Skal bare skifte ramme og reparere bremser bak. Dere vet....det vanlige ;D

Det var noe merkelig kjent med det der ja ;)

ToDo:
Fikse forgasseren (eller hva det nå enn er som gjør at den ikke går uten choke)
Smøre/fikse/bytte fjærpakkene
Flikke rust (Tror ramma holder foreløpig)
Bytte bremser hele veien rundt

Men bortsett fra det er bilen fin :)
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

EirikJ

Og campinginnrede 2CV'en. Skal jo bo i bilen må vite...
Citroënnlig hilsen Eirik

André

Jeg skal ihvertfall...

Går det an å melde seg på nå alt?
mvh André....kjører 2CV i Bergen

Max Wiggo

Jeg sitter her med billetten i hånda. Det kostet 60 euro frem til like over nyttår, så gikk det opp til 70 euro. Da fant jeg ut at jeg kunne like gjerne melde meg på før de la på 10 euro til.

Etter å ha vært i Østerrike i 2001 og Skottland i fjor, vet jeg at et verdenstreff er verdt hver km bak rattet.

Dersom du er usikker på om du skal være med kan du vente, og heller melde deg på ved ankomst. Da er prisen en god tanke høyere enn ved forhåndspåmelding.
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

Morten

Nå er jeg påmeldt! Det kostet fortsatt ?70, og jeg fant ut at det ikke var noen grunn til å vente lengre. Gleder meg :)
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Morten

Påmelding gjøres forøvrig fra denne siden: http://www.2cv2007.se/register_s.html
som er den man kommer til når man trykker på linken på hovedsiden http://www.2cv2007.se/

Positivt at de har valgt PayPal som betalingsløsning, jeg vet av erfaring at det er trygt å legge igjen kredittkortdetaljer der.
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

citro1cx

Jeg var i Eendendam 1997 så da er det på høy tid med et nytt treff.  ;D
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

dg

Paul Weber Gellein og jeg har planer om en omvei til verdenstreffet i Borlänge - det er jo så kort vei denne gangen  :)  Paul og familien har sett mer av vårt eget land enn ganske mange av oss, og har satt opp en rute med fine synsinntrykk og ypperlige muligheter for å slutte seg til følget underveis (f.eks. fra Hordaland, Møre og Romsdal og Hedmark). Vi beregner ca. en uke med behagelige dagsetapper. Frister dette kan du jo begynne å planlegge litt allerede nå?

Vi kommer tilbake med mere informasjon senere.

dg

Morten

Høres ut som noe å henge seg med på :)
Forresten synes jeg de er fryktelig trege med å oppdatere reservasjons-statistikken sin. Det hadde vært gøy å se hvor mange fra Norge som har betalt så langt..
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Morten

Hvordan foregår overnattingen på slike verdenstreff, forresten? Er telt eneste alternativ, eller pleier det å være mulighet for hytter/rom i nærheten?
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Max Wiggo

Sitat fra: Morten P Ruud på onsdag 28 jun 2006 @ 10:59:20
Hvordan foregår overnattingen på slike verdenstreff, forresten? Er telt eneste alternativ, eller pleier det å være mulighet for hytter/rom i nærheten?

Hvis du skal bo inne på treffområdet, er telt eller andre medbragte mobile løsninger eneste alternativ. Det går sikkert an å finne et hotell/motell/hytte i nærheten, men da kan man risikere å gå glipp av mye som skjer inne på området. Det er mye sosialt samvær fra frokost til lenge etter kveldsmat.
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

Poirot

Det er plenty med overnattings-muligheter i og omkring Borlänge!  Blir antakelig også en del ekstra "Rum,Room, Zimmer" neste sommer - de innfødte har fått med seg at det kommer mye folk ;-))
Men opphold på selve treffplassen anbefales STERKT!  Du går glipp av MYE hvis du ikke bor der det skjer!
Bedre med 2CV enn bare èn!