Hovedmeny

A-modell spotting

Startet av EirikJ, lørdag 09 jun 2007 @ 10:54:33

« forrige - neste »

citro1cx

Det er i allefall "Ingen" som helst tvil om hvem sin spot det ikke er. ;)
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

2EL (Klara)

Jeg tror jeg så den samme Spot på Politihøyskolen her om dagen. En dame som kjører den.
Den røde på Lilleaker ser ut som Fredrik sin, den skal nok se finere ut til våren.
1 stk 2CV6 1984 mod Elektrisk 2CV "2EL"  kjørt over 8000 elektriske km
1 stk Evasion 2,0  1998 mod
1 stk Dspesial       1971 mod
1 stk Bosch Rotak 43 Litium ion gressklipper
Salg av Lithiumbatterier www.electricfuel.no
Oslo

PerI

#692
Sitat fra: 2EL (Klara) på mandag 19 sep 2011 @ 22:01:32
Den røde på Lilleaker ser ut som Fredrik sin, den skal nok se finere ut til våren.

Lurer på om jeg møtte denne røde i kveld i Holmenkollveien nedenfor Besserud T-banestasjon da jeg var ute og luftet GSen. Grillen var 70-talls med tre riller, og DE-registrert. Så en rød 2cv i Mauritz Hansens gt, var nok for opptatt med trafikkbildet med å se nummeret.

edit: la til gatenavn siden jeg i dag passerte samme sted og så den der igjen :)
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

osbra

2CV 1957 helt orginal med ekstra bagasjelokk i dag i Vence!
Oscar
Hilsen Oscar

DS 1963
2CV 1959 AZL
GS Pallas 1978
XM 2,1 TD 1991
XM 2,1 TD 1999

osbra

Hjemme igjen i Asker. Legger ved et bilde til av 57-modellen i Vence med "Malle bombée".
Hilsen Oscar

DS 1963
2CV 1959 AZL
GS Pallas 1978
XM 2,1 TD 1991
XM 2,1 TD 1999

Poirot

Sitat fra: osbra på søndag 09 okt 2011 @ 22:33:52
Hjemme igjen i Asker. Legger ved et bilde til av 57-modellen i Vence med "Malle bombée".

Duverden, NAA ser jeg hvor min gamle graa har faatt ideen til baklokket sitt fra!
Hvis det er noen som har lyst paa et slikt bagasjelokk, med tilhoerende meget godt haandsydd og solid tak, er det til salgs.  Om enn med Dyane-baklykter montert...
Bedre med 2CV enn bare èn!

Otto

Dyane cabriolet på NRK "Pakket og klart". Svensk programleder leier gul Dyane cabriolet i Kroatia.
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

Alx

#697
Urestaurert(?) Spot i fint driv på Rv.36 fra E18 inn mot Porsgrunn (ved Isola fabrikker) ca klokken halv fem.

Forsøkte å hilse, men det er ikke så mange som ser meg i min sorte GC4P.  :(
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
2008 Grand C4 Picasso 1,6 HDi EMG
1975 Ami Super Berline

PerI

#698
I helga var den store vinterlagringssjauen for min del, to biler og en haug med deler skulle fraktes til Sørlandet. Stor takk til Morten som bidro også.

En haug med deler:

Kassa på AZUen var så god at dette måtte jeg sikre meg.

På E18 i Telemark møtte vi en grå 2cv, mener det var Wilfred sin.

I Skien stoppet jeg på en butikk for å handle litt mat, og da dukket denne opp på parkeringsplassen.







Var tatt inn fra Danmark, før det hadde den gått som surfebil i California. Eier kjente godt til fam. Haugseter, de reiste ofte på tur i hver sin HY.

Mens jeg var inni butikken, passerte Skiens berømmelige modifiserte AZU. Fikk dessverre ikke noe blikk på den, men eier av HY kjente godt til den. Er vel bilde av den i et Citrophile-nummer mener jeg å huske.

(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

dingus

En 2CV på harryhandel på Svinesund :)

Hadde det ikke vært for at kjerringa varsla storhandel så vi måtte kjøre stasjonsvogna hadde det stått to røde 2CV-er ved siden av hverandre.
1984 2CV Special - Ariel (2)
1986 Toyota HiLux - Luxefar
1994 Hymer Bobil - Bosse
2012 Toyota Auris - Traustisen

Poirot

Sitat fra: dingus på torsdag 27 okt 2011 @ 19:06:11
En 2CV på harryhandel på Svinesund :)

Hadde det ikke vært for at kjerringa varsla storhandel så vi måtte kjøre stasjonsvogna hadde det stått to røde 2CV-er ved siden av hverandre.

Men to rode 2CV-er maa da vaere tilstrekkelig for aa fylle opp de fleste kvoter og mere til...? ::)
Bedre med 2CV enn bare èn!

Poirot

#701
Min gule AK ("GUDRUN") muligens observert befraktet mellom Askim og Finnskogen i natt :o
Verken paa- eller av-lessing forloep verken knirkefritt eller paa andre maater enkelt, og for intern-flytting paa eiendommen savnes sterkt en traktor med pallegafler ;)
ZX turbo-diesel-interkuuler fungerer som gaardstraktor (dessvaerre UTEN gafler...) og bodyguard for Gudrun :angel:
Bedre med 2CV enn bare èn!

dingus

MANGE 2CV-er observert i Tintin-filmen som går på kino i disse dager!
1984 2CV Special - Ariel (2)
1986 Toyota HiLux - Luxefar
1994 Hymer Bobil - Bosse
2012 Toyota Auris - Traustisen

Morten

Godt å høre! :)
(Det skulle nå ellers bare mangle, da!)
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

PerI

En Dyane fra et gammelt bilde fra E18 på Aftenposten.

(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III