Barn/unge på treffet

Startet av Thomas, lørdag 07 apr 2007 @ 19:14:45

« forrige - neste »

Thomas

Hei.
Jeg og min sønn har tenkt oss på treffet i Sverige, og vi lurer på om det er flere unge fra inn og utland som kommer.
Markus er 11 år, og lurer på om det kommer flere i samme alder?
Vi kommer til å kjøre fra Oslo, og hvilken vei er greiest å kjøre, det er greit om det er noen severdigheter underveis.

Vennlig hilsen
Thomas og Markus
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

André

Hei.
Vi kommer med både barn og unge....

Martin som  er 11 år og Anders som er 15, så det passer jo bra.

Vi kommer fra Bergen og kjører vel over filefjell til Fagernes og videre derfra

Flere barn og unge? (framtidens 2cv entusiaster)?
mvh André....kjører 2CV i Bergen

Max Wiggo

Det pleier å være mange barn i alle aldre på verdenstreff.  ;D Arrangørene pleier vel å lage noen få aktiviteter for de yngste i løpet av uka, men dette varierer fra treff til treff tror jeg.
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

LA_TH

Vi kommer med våre to små 2cv entusiaster på 3 og 5 år. Det gikk helt fint på sist verdenstreff, da vi var på i Skottland. Så håpet vårt er bare det blir et par dager mer med opphold denne gangen, så skal vi holde ut i teltet hele treffet igjennom denne gang. Vi kommer kjørende fra Sarpsborg til Mora/Falun for å være med på felleskjøringen inn, det er noe av det kjekkeste vi var med på selv om coilen kokte og vi måtte dytte bilen inn treffporten. ::)
Hilsen oss i Stavanger

Citropal

Joda, vi kommer to voksne og to tenåringer på treffet i Borlänge, gutt 15 og jente 13.  Vi kjører fra Raufoss via Kongsvinger og Arvika/Sunne.  Vi var på EuroCitro 2006 i Le Mans i fjor, og erfaringen derfra var at dette er noe for hele familien, selv om det ble mest å "se på"  i Frankrike.  Jeg regner med at det blir noe å finne på også for tenåringene, selv om det er en vanskelig alder.  Vi får lage ei tenåringssamling hvis det blir langdrygt for de yngre.  Ikke sant, Pisani?

Thomas

Takker for alle innspill , dette ser ut til å bli en bra tur.
Det blir morro å møte alle som er aktive på nettet.
Jeg tror at barn i alle aldre skal ha et hyggelig treff.
Hilsen
Thomas og Markus
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

A.Kolsrud

Joda...Jeg kommer 18 år. Kjører 23 ell 24 fra oslo område. Noen som skal samme vei?