Hovedmeny

A-modell spotting

Startet av EirikJ, lørdag 09 jun 2007 @ 10:54:33

« forrige - neste »

Otto

#450
Blå 2CV i ørkenen: Tullefilm om gulleting i Afrika på NRK1 søndag kveld.

Korslaget: Stem Simone, nå som Benedicte er ute. Oslo Øst var bra!
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

brochmann

Hei Forum  ;D ;D ;D
Tre fete glis i dag.

Har "spottet" en 1953modell, sist lørdag, hos Baker Hansen på Bekkestua. Se selv.

mvh inge'n anledning går vel fra meg?
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

brochmann

Hei Forum

Det er ikke bare Henry som kjører om vinteren. Vi hadde besøk av denne søndag kveld i gata hos oss.

mvh inge'n besøk er kjedelige
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Thomas

Hallo, Forum.
Rød 2cv "spottet" på Alfaset i dag..snart er det vår....tur ;D
mvh
Thomas
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

André

Ute og koser seg i salt-laken......
mvh André....kjører 2CV i Bergen

brochmann

Hei Forum
Det kan være samme mann som besøkte meg forleden.
mvh inge
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

eilert


Meget mulig det var den røde nevt over jeg spottet i motgående på ring 3 ved Ullevål i går - full fart og godt humør så det ut som  :D

Og så vedlegges bilder av en tilsynelatende vinterlagret skjønnhet spottet i dag, og for noen uker siden da bildene ble tatt. Står tørt og godt parkert i et parkeringshus i Oslo - ser ut til å være et meget godt eksemplar av arten - førstegangsreg. 01.03.1979

-E;
1985 2CV6 Special - "Amelie"
1986 2CV6 Charleston
1986 2CV6 Dolly rød/hvit
1987 2CV6 Club [prosjekt]
2014 C3 1.2 VTi 82 Nordic-Edition
2017 Grand C4 Picasso 2.0 BlueHDI 150hk Exclusive

"En bil er ikke bare summen av masse deler..."  - André Citroën

PerI

#457
En rød 2cv står i Møllergata i Oslo, uten tanklokk  :( Har sendt melding til eier ifølge skiltnr om at tanklokket er borte, med anbefaling om å tømme tanken før startforsøk..
edit: har fått svar og takk for at jeg sa ifra, tanklokk skulle ordnes :)



Ellers har jeg vært på Ami delejakt i Nederland, og jeg kom over denne hos en Citroenforhandler der. Så dere som ikke får nok av å ha blomsterkasse bak på 2cv, nå kan man også få 2cv som blomsterkasse  ;D ;D

(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

PerI

Kona var ute å kjørte i dag, og hun møtte en lys 2cv i Ullern-området. Tipper selv det var etterkommere av grunnleggeren av N2cvklubb, har møtt på dem der tidligere i samme område jeg også :)
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

André

Begynner å bli lenge siden eg så en 2CV sist....flere måneder (utenom min egen)...begynner å bli veldig klar for ny sesong  ::)
mvh André....kjører 2CV i Bergen

EirikJ

Sitat fra: André på lørdag 06 feb 2010 @ 19:16:58
Begynner å bli lenge siden eg så en 2CV sist....flere måneder (utenom min egen)...begynner å bli veldig klar for ny sesong  ::)

Så enig så enig.... Og for kaldt til å gjøre noe i garasjen også! What to do, what to do...tsk tsk  ::)

Bilen skal få nytt stereoanlegg og nyoverhalt tannstang før sesongen begynner. Håper på langvarig mildvær snart!!
Citroënnlig hilsen Eirik

kokken

Ser stadig 2cv jeg. MIn på den ene siden av huset,og naboen sin på den andre siden av huset ;D :D
Mvh
Finn Vidar Madsen

brochmann

Hei Forum.
Om min abstinens ikke kureres av "gode viine ellers pigers selskap" så svinger jeg innom garasjen for å se. Jada, jada! Det blir VÅR, også i år. Gi tål ;-))).
mvh inge'n hast
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Jan Ove Rønning

Sitat fra: brochmann på søndag 07 feb 2010 @ 01:40:20
Det blir VÅR, også i år. Gi tål ;-))).
mvh inge'n hast
Etter en mektig kjølig januar her, så må jeg innrømme at jeg begynner å få litt hastverk med å komme til våren. Det ække morro lenger når hovedvannledninger fryser på 3 meters dyp!!!

Heldigvis står den lille 2CV lagret frostfritt. :) SAVNER DEN!!!!
1959 AZU
1971 AK 400
1976 2CV6 SPOT (Nummer 15 av 30)
1981 John Deere 2040
1984 Honda Nighthawk 700 S
1987 2CV6 Dolly
2010 Subaru Impreza

citro1cx

#464
Sitat fra: Jan Ove Rønning på søndag 07 feb 2010 @ 02:01:50
Sitat fra: brochmann på søndag 07 feb 2010 @ 01:40:20
Det blir VÅR, også i år. Gi tål ;-))).
mvh inge'n hast
Etter en mektig kjølig januar her, så må jeg innrømme at jeg begynner å få litt hastverk med å komme til våren. Det ække morro lenger når hovedvannledninger fryser på 3 meters dyp!!!

Heldigvis står den lille 2CV lagret frostfritt. :) SAVNER DEN!!!!

Jepp, veldig enig med deg i det. Nyåret har har vært særdeles kaldt i Trøndelag i år. Det har forresten ikke hindret en hvit 2cv å være i bruk i Trondheimsområdet. Den er stadig observert i trafikken :o, ikke bare av meg, men av andre som satt på med meg da jeg kjørte 2cv året rundt for ca 15 år siden, og som vet hvor sært det er ;D.

mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6