Hovedmeny

A-modell spotting

Startet av EirikJ, lørdag 09 jun 2007 @ 10:54:33

« forrige - neste »

henrysyrdahl sør

på min tur til ringnes (oslo) i min trailer på 49 1/2 tonn mer en en 2cv, så jeg en fin rød 2cv som kjørte sør over , traff den før kragerø. vinket som gale, og ga " tomme opp " tegn. de vinket tilbake. tro den var "SP"....

Poirot

#331
Sitat fra: henrysyrdahl sør på onsdag 06 mai 2009 @ 09:36:33
på min tur til ringnes (oslo) i min trailer på 49 1/2 tonn mer en en 2cv, så jeg en fin rød 2cv som kjørte sør over , traff den før kragerø.

Hørtes ut som en stygg sak...,  Du må være forsiktig med å "treffe" små, røde 2CV'er når du kjører så stor og tung redskap, Henry!
Det der kaller vi "feigt parti".  (Ikke å forveksle med flere av de som er på Stortinget  :P )
Bedre med 2CV enn bare èn!

EirikJ

Kjører man trailer til Ringnes, er man glad i øl. Jeg klarer meg med en Peugeot Boxer når ølla til helgen skal handles inn.
Citroënnlig hilsen Eirik

pilster


I går så jeg 18 2CV'er i Oslo, kjørte etter hverandre , tror de skulle på no treff eller sånt !

Voldsomt til vårslepp spørr u meg  ;D
Per I.
- 2 x 86 2CV
- 1 x 86 Honda VF1100 Custom
- 2 x 85 Honda MTX 80 og 50
- 1 x 96 Isuzu pickup 4x4 (alle trenger en pickup !? )

Max Wiggo

DE-reg. burgunder/sort Charleston (ikke min, nei) observert på Kløfta i kveld ;D
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

EirikJ

YE-registrert rød hvit DOLLY observert flere steder i Bergen i siste dagene. Husker jeg så den en gang i vinter også. Noen på forumet?!
Citroënnlig hilsen Eirik

Thomas

Geo, sin sorte med hvit dør er observert i Vogtsgate, det var en stund siden jeg har sett den.
artig.
mvh
Thomas
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

André

Spottet en rød og hvit Dolly på vegskulderen uten for Fløyfjellstunnelen i ettermiddag...sjåføren stod i bilen og fotograferte opp igjennon taket  ;D

jeg fløytet...men jeg kjørte Xantia .....
mvh André....kjører 2CV i Bergen

Otto

#338
Rød 2CV på henger nedover Messenlivegen i går. Demontert med skjermer, bakluke og tak inne i bilen. Håper den skal restau/repa/reres. :) Skal sjekke om den røde russe-2CVen er med i russetoget i år.
1982 2CV6 Special beige colorado Jakop
2021 eC4 Feel Pack grå artense Firmabil

citro1cx

Rød/blå 2cv spottet på P-plassen på KBS sentret 15 mai, og dolly spottet på Øya i Tr.h. 17. mai.

mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

pilster

Dette er en spott og spe melding  til THOMAS !    :o

Nå har jeg kjørt forbi Bøler flere ganger, morgen som kveld, på vei ut til klementsrud (kjører utenom køen)  men ser jeg noen innlegg fra deg under denne tråden ! Neeeida, du gjør det vel helst for og erte meg tenker jeg....fy på deg. Neste gang stopper jeg utenfor der du bor og tuter vilt og hemningsløst !

Så det så ....... :P
Per I.
- 2 x 86 2CV
- 1 x 86 Honda VF1100 Custom
- 2 x 85 Honda MTX 80 og 50
- 1 x 96 Isuzu pickup 4x4 (alle trenger en pickup !? )

Thomas

SORRY, Pilster,,vakke meninga, SORRY.
Har mye å gjørra, blåser ballonger å sånn,,,,,til Quizen

Hallo forum.
Pilsters Doloris er spottet i MMS- form, farerik og fin.


Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

brochmann

Hei RogerH og Forum
Dolly'n på øya er nokså sikkert Ingeborg sin, med nytt tilhengerfeste, BC- (before Christ) registrert.
inge
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

citro1cx

Sitat fra: brochmann på onsdag 20 mai 2009 @ 22:29:03
Hei RogerH og Forum
Dolly'n på øya er nokså sikkert Ingeborg sin, med nytt tilhengerfeste, BC- (before Christ) registrert.
inge

jepp. Vi holder øye med henne her oppe. :D
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

pilster

Sitat fra: Thomas på onsdag 20 mai 2009 @ 19:42:18
SORRY, Pilster,,vakke meninga, SORRY.
Har mye å gjørra, blåser ballonger å sånn,,,,,til Quizen

Hallo forum.
Pilsters Doloris er spottet i MMS- form, farerik og fin.

Takk Thomas, det lettet liksom litt på "jeg vil bli sett" trykket  ;D
Per I.
- 2 x 86 2CV
- 1 x 86 Honda VF1100 Custom
- 2 x 85 Honda MTX 80 og 50
- 1 x 96 Isuzu pickup 4x4 (alle trenger en pickup !? )