Skal du på treff?

Startet av admin, onsdag 08 mar 2006 @ 15:58:20

« forrige - neste »

EirikJ

Morten må ha kjørt Xantia'en i går siden han ikke er kommet hjem enda... :P
Noen som vet? Om det skal stå 1 eller 2 i antall når man kommer to i en bil?
Citroënnlig hilsen Eirik

Morten

 :-[
(...og den står med gule og grønne flekker under magen, så skulle jeg tatt xantia hjem måtte jeg dytte..  >:( >:(  )
Men antall personer står ikke nevnt på billetten jeg har hjemme, og dessuten - hvis de skulle ta betalt pr person ville det jo ikke gitt noen mening å ha forskjellig pris avhengig av bilmodell..
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

EirikJ

Har prøvd å bestille biletter på treffets hjemmeside tidligere, men siden godtok aldri kontrollbokstavene nederst på siden, så jeg har ikke fått det til. I dag så jeg at det stod "10" på antall påmeldte fra Danmark og Norge. Da tenkte jeg det var på tide å bestille, så vi kunne dra i fra Danskene på statistikken :)
Registrerte meg på PayPal, og da gikk det greit.

Så nå er jeg påmeldt. Hvor ofte blir statistikken oppdatert? Og hvis noen flere hiver seg rundt og bestiller nå, så passerer vi Italia også ;D
Citroënnlig hilsen Eirik

Morten

De er ikke så flinke til å huske på å oppdatere, men det går raskt bare man minner dem på det :)
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Max Wiggo

Endelig kom bekreftelsen på ferie fra de som fyller kontoen hver måned, så da er jeg klar for verdenstreff ;D Fikk ikke ferie uka før treffet, så det blir ingen rundreise på meg da.
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

Max Wiggo

#35
Vi skal etter planen overnatte på Moraparken camping i Mora fra lørdag til tirsdag. Er det noen som kunne tenke seg å spleise på ei større campinghytte? De har opp til 8-sengs stugor.
Link til campingen: http://www.moraparken.se/
Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

LA_TH

Hei, er det noen som skal kjøre til Mora på mandag før treffet?
Vi er en bil som skal kjøre fra sarpsborg på morgenen.
Vi kan jo eventuelt treffes en plass på turen....
mvh
Leif Arne Andreassen