Hovedmeny

Kjøretur :)

Startet av André, søndag 13 feb 2011 @ 13:46:22

« forrige - neste »

André

Klarte ikke vente lenger...tørre fine veier for første gang siden i høst...da ble det en ordentlig 2CV tur  ;D

Alt virket perfekt, etter 4 måneders dvale (unntatt en liiiten oppstart/kjøring i Januar) det som slår meg er hvor fin den er å kjøre...må vel være vekke en stund for å merke det...lettkjørt og komfortabel...dette var gøy  ;D ;D

Nå må våren komme !!
mvh André....kjører 2CV i Bergen

man from paradis

Tillykke med våren!!! ;D ;D ;D
Godt å høre at det våres i Norge! Blir nok en stund før vi ser i asfalten her i gokk, men sola er oppe midt på dagen og bærer bud om at det går mot lysere tider her også. ;D  ;D ;D
Hilsen Bjørn
2cv Special 1982
2cv Dolly 1983
Kia Ceed 2010
Fiat Elnagh campingbil 2007

André

Det ble en kveldstur også... i selskap med en nydelig Charleston

mvh André....kjører 2CV i Bergen

Hans Erik

En herlig kveldstur på tørr asfalt uten spor av salt etter over 4 måneder på "stallen"!!....
Den Gode følelsen!      Den er nå slett ikke så værst din lille røde heller!!
Hans Erik

citro1cx

Av hensyn til mennesker lenger nord i landet som utvikler en svært irrgrønn form for missunnelse av å lese dette....slutt med disse historiene straks :'( ;) ;D
mvh
Roger Hammer, Trondheim
77 2cv6, 85 2cv6

André

Hvor lenge var Adan i paradis...? Jeg kan trøste alle som ble irrgrønne med at nå laver snøen atter ned i Bergen..... :P
mvh André....kjører 2CV i Bergen

dingus

Sitat fra: André på mandag 14 feb 2011 @ 22:40:46
Hvor lenge var Adan i paradis...? Jeg kan trøste alle som ble irrgrønne med at nå laver snøen atter ned i Bergen..... :P
Men her i Halden var det strålende sol og kongeforhold for 2CV-tur i dag :D
1984 2CV Special - Ariel (2)
1986 Toyota HiLux - Luxefar
1994 Hymer Bobil - Bosse
2012 Toyota Auris - Traustisen

EirikJ

André, bare ett innlegg til fra deg nå, så kan du ikke skrive mer på en stund for ikke å ødelegge 602! ;D
Citroënnlig hilsen Eirik

André

SitatAndré, bare ett innlegg til fra deg nå, så kan du ikke skrive mer på en stund for ikke å ødelegge 602!

jeg klarte ikke å la være Eirik....så nå blir det stille fra meg en stund  ;D  ;D

mvh André....kjører 2CV i Bergen

getor

Hmmmm..... jeg har kjoert i hele vinter jeg,,, :o

2EL (Klara)

Jeg har også kjørt i hele vinter og det synes på bilen >:( Har en liten jobb å gjøre når varmen kommer. O0 Men nå er det deilig å kjøre i vårsola ;D
1 stk 2CV6 1984 mod Elektrisk 2CV "2EL"  kjørt over 8000 elektriske km
1 stk Evasion 2,0  1998 mod
1 stk Dspesial       1971 mod
1 stk Bosch Rotak 43 Litium ion gressklipper
Salg av Lithiumbatterier www.electricfuel.no
Oslo

André

I dag var saltet regnet vekk og veiene nesten tørre..så da smurte jeg kingboltene og tok en liten kjøretur  ;D

Måtte våren komme for fullt i hele landet!
mvh André....kjører 2CV i Bergen

Poirot

Sitat fra: André på tirsdag 22 mar 2011 @ 19:02:59


Måtte våren komme for fullt i hele landet!

AMEN TO THAT! :angel:
Bedre med 2CV enn bare èn!

2EL (Klara)

Sitat fra: André på tirsdag 22 mar 2011 @ 19:02:59
så da smurte jeg kingboltene og tok en liten kjøretur  ;D

Bra du sier det for det må jeg også gjøre. Nå er det ikke lenge til man kan flære av taket og ta åres første tur uten tak, jeg gleder meg :D
1 stk 2CV6 1984 mod Elektrisk 2CV "2EL"  kjørt over 8000 elektriske km
1 stk Evasion 2,0  1998 mod
1 stk Dspesial       1971 mod
1 stk Bosch Rotak 43 Litium ion gressklipper
Salg av Lithiumbatterier www.electricfuel.no
Oslo

pastorn

Hei forum.
I strålende sol og +10C ble BÆRTA hentet ut fra vinteropplaget. Hun har hatt maksimalt gode forhold i et borettslags fellesgarasje. Var veldig spent på om hun ville starte lett, og jeg ble ikke skuffet. Etter noen få runder på starteren og full choke mol motoren som en rasekatt. Ut på veien bar det, og så kosekjørte jeg en ekstra lang vei hjem. En herlig følelse å igjen duve etter veiene, og naturligvis avstedkom den smil og peking fra enkelte folk langs veien. Nå står vårservicen for tur, og så er det bare å håpe på en laaaaang og solfylt sommer ;D :laugh:

Jan Arnth