Hovedmeny

Summerfeeling

Startet av pastorn, onsdag 24 mar 2010 @ 22:33:37

« forrige - neste »

pastorn

Hei forum.
Kanskje har jeg tatt sommeren på forskudd, men i går vasket jeg "Bærta" på gårdsplassen og fikk bort skitten etter vinterkjøringa. Ikke bare det, jeg satte på sommerhjulene ::) Fantastisk deilig å få av de knallharde piggdekkene som ofte ga følelsen av å kjøre kjelke på snøføre. Det er tørre veier, og fugletrekkene som hver vår kommer i mengder til våtmarkene i Gjerpensdalen, rett nedenfor hvor jeg bor, er i full gang med kurtisen. Er ikke det forspillet til sommeren kanskje :) Nå skal det monteres feste til flagg på støtfangeren foran i anledning 17. mai og andre festlige anledninger. Det skal monteres nakkeputer og sys trekk til disse, og ellers finnes det mange muligheter til forbedringer på "Bærta". Ser fram til første tur med taket rullet av. Neste uke ::) Nå kommer en flott 2CV sommer ;D
    Jan Arnth

brochmann

Hei Jan Arnth

Ja, dette er rette "Aand"! Det er VÅr tur nå.

mvh inge'n "aande(r)" er oss fremmed  ;)
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Thomas

YESS, nå er det pinadø vår tur.
Til helgen tas smykket ut av vinterdvalen, og bypåsken skal nytes i 2cv.
Digg, digg, digg  ;D

mvh
Thomas
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

kokken

Godt å høre fuglene i Gjerpensdalen igjen,ja. Og nå er det ikke mange dager igjen før Ruste får skiltene sine og vi kan kjøre i konvoi gjennom fugleflokken ;D ;D ;D
Mvh
Finn Vidar Madsen