Jeg "blåser liv i denne igjen" jeg.
Er det noen som har brukt leboncoin.fr? Jeg har tatt kontakt med 6 forskjellige annonsører. Først på engelsk, deretter med Google-translate-fransk. En slettet annonsen, de 5 andre har ikke svar. Etter min (ikke-eksisterende)-fransk språkkunnskap leser jeg at "normal" svartid varierer mellom 3-6 timer. Jeg har har ikke hørt noe på 5 dager..
I korte trekk er spørsmålet om de kan sende til Norge, mot at jeg forhåndsbetaler kjøpspris + frakt.
Vi får vel alle "lure"-eposter/henvendelser fra tid til annen. Husker en ønsket at jeg sendte et golf-sett til Sørafrika. Sendte over et falsk Paypal betalingsbekreftelse.. Men henvendelsen kan jo ikke oppfattes som en scam...

Noen erfaringer å dele? Ønsker de ikke sende til Norge? Ønsker de ikke snakke med folk utenfor landet? For mye jobb for en 60-200Euro?.. Kanskje. Takgrinder er umulig å spore opp i Norge, men det er mange til salgs i Frankrike. Jeg skal forhåpentligvis nedover til sommeren, men har ikke fått innvilget søknaden om å ta med takgrind på vei opp

På forhånd takk!