1983 Charleston solgt i rekord fart på Finn.

Startet av Eikin Schrøder, torsdag 30 okt 2008 @ 23:12:27

« forrige - neste »

Eikin Schrøder

Her ser det ut til at en eller annen"kjapp" en har gjort et meget godt kjøp.   Gratulerer. Det er noe eget med disse Charlestonè gitt.
Forøvrig opplever jeg at finanskrisen til og med har nådd 2CV markedet. Den røde og hvite Dolly`n er ikke solgt ennå. Eller kan grunnen være at jeg måtte fjerne 30 års gjennkjøps garantien på grunn av protester og trusler fra en mengde bilforhandlere.  Fortsatt god kveld.  Eikin.

Alx

Det enkle er ofte det beste. Grunnen til at den ikke er solgt er nok at vinteren har kommet. Av en eller annen grunn virker det som at 2cv'er selger lettere på vår-/sommerstid... ;)
hilsen Alexander

http://www.jenseg.net
2011 C4 1.6 e-Hdi EMG Exclusive
2008 Grand C4 Picasso 1,6 HDi EMG
1975 Ami Super Berline

Eikin Schrøder

  Ja!!  Det hadde jeg ikke tenkt på gitt.  Eikin.

Thomas

Hei, Eikin.
Takk for sist, det var hyggelig ;D artig med et mini 2cv treff.
Skal hilse fra sønnene mine og takke for nydelige nudler.

Ja, Charlestoenen, den forsvant i rekordfart, har du kjøpt?
Når det gjelder Dollyen du har til salg, tror jeg den er solgt før 17 mai 2009. Den er lekker, men trenger en kjærlig hånd, på det lille småfikset som er på den, men det var kun ubetydelig kosmetisk.
Finanskrisen har ikke nådd 2cv markedet, her er det "kong vinter" som har skylda.
2cv folket har penger nok ;)

Vi snakkes







Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

Eikin Schrøder

Hei Thomas.
Utrolig hyggelig å treffe en ekte 2CV entusiast. Fargen på bilen din var også fin.
Dolly`n ble akkurat nå solgt til en hyggelig dame i Bergen for 25 000,-  Hennes gamle er totalt opprustet, men hun kan ikke tenke seg å kjøre annen bil.   Artig.
Får se hvordan det går med de andre på Finn.   Ha det bra.  Eikin.

Thomas

Grattis med salget, da sees vi til våren.
mvh
Thomas
Opel Corsa, Konebil
2cv, MIN BIL :)

EirikJ

Hva har hun gjort med sin gamle? Muligheter for å overta den etter henne?
Citroënnlig hilsen Eirik

André

SitatDolly`n ble akkurat nå solgt til en hyggelig dame i Bergen for 25 000,- 

Bergen +1 og  Oslo -1    ;D ;D ;D
mvh André....kjører 2CV i Bergen

Hans Erik

+2 med Charleston som ble min!
Hentet den på Bømlo usett!
Bilen tok seg et julebord på danskebåten før den ble hentet i Hirtshals.
Nå er 2cv Experten i DK i gang med å kappe, sveise begge kanalene, bytte inner og ytterskjermer bak og oppgradere den kraftig.
Heldigvis var rammen som ble skiftet i 2000 galvanisert. Dyrt?
Får si som en kollega av meg sa forleden, dyrt i forhold til prisen...

Håper å få hentet den før jul.
Bør være 95% til våren....

Hans Erik

Eikin Schrøder

Hei Hans Erik.
Takker for hyggelige telefonsamtaler.
Ønsker deg lykke til med Danskene....Jeg solgte den Charlestone`n som sto på en låve. Det var for mye "skrell". Derimot kom jeg over en utrolig fin tofarget 1987 modell her i Oslo i går som jeg skal kose meg med i vinter. Håper vi treffes på en eller annen 2CV sammekomst neste år ..   Eikin.

jwh

Eikin,
Regner med at bilen du nettopp har kjøpt var den burg/beige Dolly'n som sto i noen minutter på finn.no til 10000kr igår.  Lene (selger) gikk lei salgsprosessen - for hun hadde bilen annonsert i januar 2008 til 25000kr, samt en gang tidligere i høst.

Så her gjorde du et lite kupp Eikin.  ;D

Hadde jeg fortsatt bodd på Østlandet så hadde jeg garantert vært på hugget selv - på akkurat den bilen til den prisen.  ;)

jan willy
Mvh, Jan Willy
1953 2CV

Eikin Schrøder

Hei Jan Willy.

Bilen var veldig bra i karosseri, motor, interiør, men gulvet og en innerskjerm var rustskadet. Tror ramma er bra. Hadde glemt skrutrekker, men klarte å stikke hull i gulvet flere steder med pekefingeren. Helt utrolig hvordan disse bilene ruster opp.
Her blir det mange timer i garasjen med god jazz og noen halvlitere.  Hilsen Eikin.