Frist for forhåndspåmelding / skal du på verdenstreffet?

Startet av Morten, mandag 06 okt 2008 @ 11:38:50

« forrige - neste »

Morten

Billettene har ankommet! Har fått mine to på e-post i dag. Betalingen ble lagt inn i Skandiabanken 8. oktober, så arrangørene er godt innenfor sin egen oppsatte leveringstid.
Billettene jeg har fått har nr 438 og 439 - det er vel brukbart med tanke på at det er lenge igjen til neste sommer, men det store bestillingsrushet kommer vel når det nærmer seg nyttår og fristen går ut.
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

Morten

Og nå har jeg fått svar på spørsmålet om hvor mange som er registrert:

Sitat
please be informed that according to our statistic till now
have been registered only one Norwegian.

So please do not hesitate to make subscription now because
by date 31.12.2008 will possibility pre paid for
subscription end.

Thanks for good idea to publish any statistics on the
matter, we will see if we can handle to publish it.

Thank you for that nice words it has realy pleased.

So we are looking forward to meeting you next year.
Hope the weather will be great and we have lots of fun.

De har nok litt etterslep i listene sine - selv har jeg registrert to billetter..
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

EirikJ

Wohoo....da har jeg også fått billett og er påmeldt som nr 482.  :)
Da gjenstår det å finne et sted hvor jeg kan få gjort litt arbeid på bilen, så er det bare å vente....!
Citroënnlig hilsen Eirik

brochmann

Hei verdenstreffet-farende. ;D
Jeg har billett.  ;D ;D ;D
Usikkert om jeg kjører alene i bilen dit eller ei. Anne Kari(ektefelle) vil være med på treffet men flyr nok t/r. Jeg kan nok være med på å kjøre hele strekningen gjennom Sverige og videre, MEN jeg må ha stopp. Er blitt "voksen". Jeg må IKKE ha hotell om natta, men jeg er mindre "keen" på å slå opp telt hver kveld på vei t/r. Overnatting i seng t/r med frokost passer meg godt. Ungdomsherberge er OK.

Jeg kan gjerne før/etter treffet tenke meg tur til Bratislava også. Praha her jeg vært i mange ganger, men aldri lenger sydøst. På hjemveien slår jeg følge til Berlin. Jeg stopper nok der, skal besøke slekt jeg ikke har sett på lenge.
Vi sees vel.
inge
1986, rød og hvit "Dolly" kjøpt jan.2001, rammeskift i -01, overtatt av datter i-06.1976, oransje og hvit "SPOT", kjøpt juni -05, omfattende rest. På veien nov.-07.1986, hvit Special "Gassen", kjøpt feb.-08; lettere omskapt til France3. På veien okt.-09.

Poirot

Da ankom endelig MIN billett også ;-)  Nr 512.
Så da satser vi på bedre lykke i 2009 enn i 2007... ;-(

Men er det noen som har funnet ut om/hvordan det er mulig å følge med på hvor mange som er påmeldte, fra hvilke land etc?
Bedre med 2CV enn bare èn!

Poirot

Sitat fra: brochmann på søndag 30 nov 2008 @ 01:35:25


Jeg kan gjerne før/etter treffet tenke meg tur til Bratislava også. Praha her jeg vært i mange ganger, men aldri lenger sydøst. På hjemveien slår jeg følge til Berlin. Jeg stopper nok der, skal besøke slekt jeg ikke har sett på lenge.
Vi sees vel.
inge

Må jeg få anbefale et fantastisk sted, en dags rolig kjøring SØR for Praha? Cesky Krumlov!
http://www.virtourist.com/europe/krumlov
Bedre med 2CV enn bare èn!

André

Det så jo veldig fint ut ja.....jeg har en slags skrekkblandet fryd følelse for å dra med 2cv til Østeuropa.....jeg aldri vært med bil lengre vekke enn i Sverige.....så det hele virker ganske uvisst og fremmed på meg.
mvh André....kjører 2CV i Bergen

PerI

Har betalt, venter på bekreftelse. Var vel på mandag jeg overførte, så jeg kan vel se frem til en hyggelig mail rett før jul :)

-Per
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

Morten

Sitat fra: Poirot på torsdag 04 des 2008 @ 22:34:38
Da ankom endelig MIN billett også ;-)  Nr 512.
Men er det noen som har funnet ut om/hvordan det er mulig å følge med på hvor mange som er påmeldte, fra hvilke land etc?

Nei, det har ikke skjedd noe etter min henvendelse. Da takket de for godt forslag og skulle se hva de kunne gjøre.
Det går an å sende en mail til dem og spørre - men regn med at det tar noen uker før svaret kommer.
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)

EirikJ

Kanskje de venter til etter nyttår med å publisere liste over forhåndspåmeldte, siden forhåndssalget stenger ved nyttår.....?
Citroënnlig hilsen Eirik

Poirot

Sitat fra: André på torsdag 04 des 2008 @ 23:11:10
Det så jo veldig fint ut ja.....jeg har en slags skrekkblandet fryd følelse for å dra med 2cv til Østeuropa.....jeg aldri vært med bil lengre vekke enn i Sverige.....så det hele virker ganske uvisst og fremmed på meg.

Østeuropa, nåværende "østre EU"..., er intet å være redd for.  Ofte bedre veier enn i Norge, alltid lavere priser enn i Norge, tett med bensinstasjoner, god GPS-dekning, sågar god NAF-dekning ;-)
Drar du lengre østover, Russland, Ukraina etc. kan det bli mer spennende og fremmed, men samtidig enda mer interessant.  Og ikke mer farlig enn å kjøre i rusjtrafikken ut av Oslo en fredag...
Tsjekkia har egentlig vært som å kjøre i Tyskland leeenge! Absolultt intet å grue seg for, men MYE å glede seg til!
Bedre med 2CV enn bare èn!

Max Wiggo

Max Wiggo Guldberg
1985 2CV6 Charleston
1975 Tempo Hercules
1977 Tempo Hercules

PerI

(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

PerI

Nå har de kommet opp i over 630 stk, så da baller det på seg :)
(.°\^/°.)
· Per · '71 2cv6 · Flere 2cv, AZU & Ami · '74 GS · Rapido Confort Matic · André Jamet Colibri · C5 I, II, III

Morten

Ligger det info ute eller kjenner du til enda en bestilling? ;)
Mortën P H Ruud
'87 2CV6 Club
'83 2CV6 Special
'83 Acadiane
'71 Ami 8 Berline  (prosjekt)
'69 Dyane 6
'21 DS 7 Crossback E-Tense 4x4
(°\=/°)