Hei Forum
Til sommær'n ser det ut til at Spot drar til "Sjekkia". Den "uniformerte ektefellen" har gitt positivt tilbakesignal om deltakelse der. Imidlertid bruker hun CreditkortGold og flyr inn (synes det som om). For egen del synes det som en god idè å ta med Spot på flyet (håndbagasje? lett overvekt?) og derved møte med "lyseblått blikk" (aner vi en Bæring her?) og press i buksa, som ikke er sydd av Dressmann, nei.

Har store deler av familien bosatt i tysktalende strøk (Berlin/ Salzburg). Har derved kjørt MYE opp og ned i Østerrike/ Tyskland. Motorvei med 2cv er neppe min favoritt, særlig ikke i Tysklands skolesommerferie som for noen delstater tar til omlag 12.-15. juli. Ferje fra Ystad kan være et alternativ. Det er likevel langt til Ystad (omlag 1200km?). Meget hentes dog inn ved ankomst andre side av Østersjøen. Ja, det er likevel et stykke til Tsjekkia. Jeg skal se om jeg kan få kontakt med noen som kjører "Hvite Busser" til Polet (nei, "Polet" må da være feil

), det er Polen det heter

.
Er gjerne med på overnattinger underveis på enklere steder som dog helst skal ha seng/rom /dusj/wc/frokost for min del

. På treffet tar jeg det jeg får. Da har jeg telt med tre rom OG stue på 12 m2.

Er ellers åpen for mange kjøreruter, dog ikke om Bottenviken, men gjensyn med Estland etc hadde vært hyggelig. Ser at feriedagene da vil gå unna i uvant tempo.
Dett var dett,
inge'n ferie i sikte på lenge